Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatski mediji: od doba ‘beskućništva’ do ‘okućivanja’ (CROSBI ID 606234)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Labaš, Danijel Hrvatski mediji: od doba ‘beskućništva’ do ‘okućivanja’ // Hrvatska 2020. Vizija i perspektive za politiku, gospodarstvo i društvo Zagreb, Hrvatska, 22.01.2004-22.01.2004

Podaci o odgovornosti

Labaš, Danijel

hrvatski

Hrvatski mediji: od doba ‘beskućništva’ do ‘okućivanja’

Ovim se izlaganjem upozorava na krizu identiteta u posmodernom društvu, na osobit način na krizu identiteta novinara kao subjekta. Ta je kriza identiteta novinarskoga poziva dovela i do krize novinarske etike koja se pretvorila u krizu cijeloga medijskog sustava. Nestanak granica između novinara i nenovinara, između diletanata i pravih profesionalaca sve je vidljivija, pri čemu se sve rjeđe vodi računa o tome tko može biti novinar i koje su to značajke novinarskog subjekta, njegovog ljudskog i profesionalnog identiteta. Danas u doba novih medija, gotovo svatko tko raspolaže i zna se služiti novom komunikacijskom tehnologijom može biti novinar, pa članak analizira, uspoređuje i predlaže povratak na refleksiju o onome što je u novinarstvu temeljno, a to je novinar kao subjekt posebne, za društvo važne djelatnosti. Pri tome se služi značajkama koje prema Franciscu Javieru Rodriguezu Davari obilježavaju svakoga pravog profesionalca u medijima, a ima ih pet: poziv, akademsko obrazovanje, društveni nadzor, autonomija i odgovornost. Autor zaključuje da se upravo tim značajkama u ovo krizno doba za novinare i novinarstvo općenito najbolje definira novinarski identitet.

novinar; kriza; hrvatski mediji; beskućništvo; identitet

nije evidentirano

engleski

Croatian media: from the era of "homelessness" to "householders"

nije evidentirano

journalist; crisis; Croatian media; homelessness; identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Hrvatska 2020. Vizija i perspektive za politiku, gospodarstvo i društvo

ostalo

22.01.2004-22.01.2004

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti