Čovjek, međuljudske komunikacije, novi mediji. Subjekt, njegova istina i moralnost u komunikaciji (CROSBI ID 606241)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Labaš, Danijel
hrvatski
Čovjek, međuljudske komunikacije, novi mediji. Subjekt, njegova istina i moralnost u komunikaciji
Istina i istinitost u informaciji preduvjet su povjerenja na kojem se zasniva odnos komunikator – medij – recipijent. Istinitost i objektivnost neosporno čine temelj medijske vjerodostojnosti. Riječ je o procesu stvaranja povjerenja čija gradnja traje dugo, a koje može u trenu nestati. Osim toga, istina i vjerodostojnost osiguravaju novinarsku kvalitetu. Budući da pišu za Druge, novinari su i odgovorni za stvaranje slike o Drugom. Pri tome se često (ne)svjesno obilno koriste stereotipima kao ustaljenim obrascima opisivanja karakternih osobina, koji se mehanički usvajaju i koji mogu biti zapreka u preuzimanju kasnijih iskustava, posebice kada je riječ o negativnim prikazima.
međuljudska komunikacija; novi mediji; čovjek kao subjekt komunikacije; moralnost
nije evidentirano
engleski
Man, interpersonal communication, new media. The entity, its truth and morality in communication
nije evidentirano
interpersonal communication; new media; man as the subject of communication; morality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Međunarodni studijski tjedan mladih dominikanaca
ostalo
01.01.1999-01.01.1999
Dubrovnik, Hrvatska