Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije (CROSBI ID 606242)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Labaš, Danijel
hrvatski
Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije
Sloboda komunikacije se temelji na istinitosti i objektivnosti informacije. Postići slobodu komunikacije danas je jednako teško kao i postići istinu u medijima. Posve slobodnih ili neovisnih medija danas zapravo nema, no već i sama težnja da se djeluje prema tom kriteriju medijsku slobodu čini vjerodostojnom i potrebnom. Diljem svijeta, ali i kod nas, same medijske korporacije postaju nova prijetnja medijskim slobodama, odnosno predstavljaju nove oblike manipulacije, budući da im je tržište postalo temeljna norma djelovanja.
objektivnost; istinitost; komercijalizacija medija; katolički mediji
nije evidentirano
engleski
Catholic media face the challenge of commercialization
nije evidentirano
objectivity; truthfulness; commercialization of the media; the Catholic media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Godišnja skupština Hrvatskoga društva katoličkih novinara
ostalo
01.01.1998-01.01.1998
Zagreb, Hrvatska