Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije (CROSBI ID 606242)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Labaš, Danijel Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije // Godišnja skupština Hrvatskoga društva katoličkih novinara Zagreb, Hrvatska, 01.01.1998-01.01.1998

Podaci o odgovornosti

Labaš, Danijel

hrvatski

Katolički mediji pred izazovom komercijalizacije

Sloboda komunikacije se temelji na istinitosti i objektivnosti informacije. Postići slobodu komunikacije danas je jednako teško kao i postići istinu u medijima. Posve slobodnih ili neovisnih medija danas zapravo nema, no već i sama težnja da se djeluje prema tom kriteriju medijsku slobodu čini vjerodostojnom i potrebnom. Diljem svijeta, ali i kod nas, same medijske korporacije postaju nova prijetnja medijskim slobodama, odnosno predstavljaju nove oblike manipulacije, budući da im je tržište postalo temeljna norma djelovanja.

objektivnost; istinitost; komercijalizacija medija; katolički mediji

nije evidentirano

engleski

Catholic media face the challenge of commercialization

nije evidentirano

objectivity; truthfulness; commercialization of the media; the Catholic media

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Godišnja skupština Hrvatskoga društva katoličkih novinara

ostalo

01.01.1998-01.01.1998

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti