Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave" (CROSBI ID 50354)

Prilog u knjizi | ostalo

Pjevač, Neda Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave" // Qualia javnog zdravstva / Vuletić, Silvije (ur.). Zagreb: Medicinska naklada, 2013. str. 186-192

Podaci o odgovornosti

Pjevač, Neda

hrvatski

Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave"

Podaci za kvalitativnu analizu motivacije za dolazak na organizirani program usavršavanja iz umijeća medicinske nastave, dobiveni su iz eseja koje su polaznici priložili prije dolaska na tečaj (222 polaznika s Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Primjenom "grounded theory" dobivena su dva koncepta: koncept osobni interes i motivacija te očekivanja od tečaja tj. osobne potrebe. Rad detaljno opisuje navedene kategorije i koncepte.

nastavnik na medicini, medicinska edukacija, metoda "utemeljene teorije"

nije evidentirano

engleski

Qualitative analysis of medical teachers' motives to attend training programme "The Art of Medical Education"

nije evidentirano

medical teacher, medical education, grounded theory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

186-192.

objavljeno

Podaci o knjizi

Qualia javnog zdravstva

Vuletić, Silvije

Zagreb: Medicinska naklada

2013.

978-953-6255-55-9

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita