Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave" (CROSBI ID 50354)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Pjevač, Neda
hrvatski
Kvalitativna analiza eseja o motivima za pristupanje tečaju "Umijeće medicinske nastave"
Podaci za kvalitativnu analizu motivacije za dolazak na organizirani program usavršavanja iz umijeća medicinske nastave, dobiveni su iz eseja koje su polaznici priložili prije dolaska na tečaj (222 polaznika s Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Primjenom "grounded theory" dobivena su dva koncepta: koncept osobni interes i motivacija te očekivanja od tečaja tj. osobne potrebe. Rad detaljno opisuje navedene kategorije i koncepte.
nastavnik na medicini, medicinska edukacija, metoda "utemeljene teorije"
nije evidentirano
engleski
Qualitative analysis of medical teachers' motives to attend training programme "The Art of Medical Education"
nije evidentirano
medical teacher, medical education, grounded theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
186-192.
objavljeno
Podaci o knjizi
Qualia javnog zdravstva
Vuletić, Silvije
Zagreb: Medicinska naklada
2013.
978-953-6255-55-9