Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Should teachers correct students' oral errors? (CROSBI ID 606580)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kostić-Bobanović, Moira Should teachers correct students' oral errors? // Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir (ur.). Medulin: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 377-385

Podaci o odgovornosti

Kostić-Bobanović, Moira

engleski

Should teachers correct students' oral errors?

The practice of oral correction continues to receive wide acceptance in language classrooms. There are many challenges and complexities involved in providing effective feedback for foreign language learners. The study examines the students' opinion about correcting errors in learners' oral Business English as a foreign language. What is needed is continued systematic and rigorous research to investigate whether different types of feedback are more effective than others and to what extent this may be dependent on the instructional contexts and the characteristics of learners within them.

teachers ; students’ errors ; correction ; Business English as a foreign language.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

377-385.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Deontologija učitelja

Kadum, Vladimir

Medulin: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7191-05-4

Podaci o skupu

Deontologija učitelja

predavanje

20.04.2007-21.04.2007

Medulin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Filologija