Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Savjetodavna (ne)moć self-help literature (CROSBI ID 201709)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vrcelj, Sofija ; Mrnjaus Kornelija Savjetodavna (ne)moć self-help literature // Školske novine, 63 (2014), 1-2; 181-199

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija ; Mrnjaus Kornelija

hrvatski

Savjetodavna (ne)moć self-help literature

Autorice u radu daju povijesnu dimenziju self- help literature s kvalitativnom analizom dominantnih knjiga nastalih na američkom prostoru. Na temelju takve analize, identificiran su razvojne etape ovog tipa literature a njih čine prva etapa nazvana etapom napora i truda, druga etapa je etapa lakih rješenja te treća usmjerena na promjenu (ka boljem) selfa. Osim američkog konteksta, dat je i hrvatski kontekst self-help literature za koju je karakteristična prvotna kroatizacija američkih autora, a potom „autentični“ period. Nadalje, u radu se problematizira djelotvornost self-help literature, i s tim u vezi, ova je literatura određena literaturom pedagogije (lažne) nade jer sugerira kako svaki pojedinac može ostvariti sve što želi jer su uvjeti amortizirani. Međutim, ta vjera i nada u pojedinca nije realna jer u knjigama ne postoje socijalne barijere, odnosno, ako i postoje, one nisu smetnja osobama koje pozitivno misle.

self-help literatura ; uspjeh ; savjetovanje ; promjena selfa ; savjeti za muškarce i žene ; pedagogija nade.

nije evidentirano

engleski

Advisory Power(lessness) of the Self-help Literature

nije evidentirano

Key words: self-help literature ; success ; counseling ; alteration of the self ; advice for women and men ; pedagogy of hope.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (1-2)

2014.

181-199

objavljeno

0037-6531

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice