Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima (CROSBI ID 383794)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dizdarević, Dina
Kornelija Petr Balog
Snježana Stanarević
hrvatski
Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima
Knjižničarske kompetencije kao zbroj vještina i znanja visoke praktične primjene predstavljaju važnu komponentu u radu knjižničara s knjižničnim korisnicima. Dijele se na opće ili generičke i specifične ili stručne kompetencije. Komunikacijska znanja i vještine i etičnost su jedne od najvažnijih kompetencija koje se tiču izravnog rada s korisnicima, te spadaju pod opće kompetencije. Različiti oblici komunikacije kao što su verbalna i neverbalna komunikacija predstavljaju važan dio svakodnevnog rada s korisnicima, te ih je potrebno poznavati i razvijati . Etičke vrijednosti knjižnične struke predstavljene su kroz različite kodekse koji ukazuju na načela i pravila etičnog ponašanja u radu knjižničara s knjižničnim korisnicima. U radu se opisuju Etički kodeks Hrvatskog knjižničarskog društva i ALA etički kodeks (Code of Ethics of the American Library Association. )
knjižničarske kompetencije; komunikacijske vještine; etika; asertivnost
nije evidentirano
engleski
Communication and ethical principles in working with library users
nije evidentirano
librarian competencies; communication skills; ethics; assertiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
16.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek