Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima (CROSBI ID 383794)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Dizdarević, Dina Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima / Kornelija Petr Balog (mentor); Snježana Stanarević (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Dizdarević, Dina

Kornelija Petr Balog

Snježana Stanarević

hrvatski

Komunikacijsko-etički principi u radu s knjižničnim korisnicima

Knjižničarske kompetencije kao zbroj vještina i znanja visoke praktične primjene predstavljaju važnu komponentu u radu knjižničara s knjižničnim korisnicima. Dijele se na opće ili generičke i specifične ili stručne kompetencije. Komunikacijska znanja i vještine i etičnost su jedne od najvažnijih kompetencija koje se tiču izravnog rada s korisnicima, te spadaju pod opće kompetencije. Različiti oblici komunikacije kao što su verbalna i neverbalna komunikacija predstavljaju važan dio svakodnevnog rada s korisnicima, te ih je potrebno poznavati i razvijati . Etičke vrijednosti knjižnične struke predstavljene su kroz različite kodekse koji ukazuju na načela i pravila etičnog ponašanja u radu knjižničara s knjižničnim korisnicima. U radu se opisuju Etički kodeks Hrvatskog knjižničarskog društva i ALA etički kodeks (Code of Ethics of the American Library Association. )

knjižničarske kompetencije; komunikacijske vještine; etika; asertivnost

nije evidentirano

engleski

Communication and ethical principles in working with library users

nije evidentirano

librarian competencies; communication skills; ethics; assertiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

16.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti