Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Multimedijski instrukcijski dizajn: multimodalni pristup računalnom oipismenjavanju u virtualnom okruženju (CROSBI ID 383860)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kišiček, Sanja Multimedijski instrukcijski dizajn: multimodalni pristup računalnom oipismenjavanju u virtualnom okruženju / Lauc, Tomislava (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kišiček, Sanja

Lauc, Tomislava

hrvatski

Multimedijski instrukcijski dizajn: multimodalni pristup računalnom oipismenjavanju u virtualnom okruženju

Multimedijski instrukcijski dizajn se treba temeljiti na znanstveno utemeljenim teorijskim principima učenja putem multimedija. Multimodalnim pristupom u ovom radu istovremeno je naglašena višestrukost elemenata multimedija i višestrukost instruktivnih metoda prisutnih u virtualnom okruženju. Kako bismo u potpunosti razumjeli učenje putem multimedija, važno je razlikovati utjecaj multimedija na učenje od obrazovnih metoda prikazanih putem multimedija. Multimodalni pristup u multimedijskom virtualnom okruženju podržava samoregulaciju u učenju potpomognutom računalnom tehnologijom tako da je krajnjem korisniku omogućena apsolutna kontrola nad izborom resursa za učenje s obzirom na osobne preferencije. U ovom radu je opisan multimodalni sustav za učenje koji se temelji na ručno konstruiranom sadržajnom modelu. Sustav je koncipiran na učenju temeljenom na resursima u vidu iznova upotrebljivih objekata učenja koji su vezani uz određenu aktivnost. Sadržaji e-kolegija koncipirani su kroz modul aktivnosti lekcijâ čiji su sastavni dio ciljano dizajnirani multimedijski resursi ponuđeni u sustavu Moodle. Istraživanje provedeno u okviru ovog doktorskog rada uključuje korelacijsku analizu implicitno i eksplicitno prikupljenih podataka, te dubinsku analizu podataka relevantnih za interakciju korisnika sustava za učenje s nastavnim sadržajima. Rezultati su pokazali da postoje konzistentne preferencije korisnika u odabiru određenog tipa resursa, što je potvrđeno korelacijskom analizom i klasterima dobivenim dubinskom analizom podataka. Korisnici sustava za učenje imaju mutimodalne osjetilne sklonosti u percipiranju informacija. Sklonosti korisnika utvrđene su identifikacijskim instrumentom razvijenim u okviru senzornog modela korištenog u ovom istraživanju. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju na opravdanost modela multimodalnog sustava za učenje temeljenog na multimedijskom instrukcijskom dizajnu i ciljano razrađenog za stjecanje računalne pismenosti kao preduvjeta za informacijsku pismenost 21. stoljeća.

Multimedijski instrukcijski dizajn ; multimodalni sustav za učenje ; dubinska analiza podataka u obrazovanju ; preferencije korisnika sustava za učenje ; osjetilni modalitet

nije evidentirano

engleski

Multimedia Instructional Design: Multimodal Approach to Computer Literacy in a Virtual Environment

nije evidentirano

Multimedia instructional design ; multimodal learning system ; educational data mining ; user preferences ; sensory modality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142

12.12.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti