Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska (CROSBI ID 92322)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan Damir
hrvatski
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska
Kretanja na europskom maloprodajnom tržištu pokazuju da bi hrvatska maloprodaja već u bliskoj budućnosti mogla ući u europske maloprodajne tokove. Posljednjih se godina ubrzano razvija proces internacionalizacije europske maloprodaje, posebno u sektoru prehrane. U 21. stoljeću se očekuje intenziviranje procesa, s obzirom na push i pull faktore koji ga potiču. Strana konkurencija bi hrvatskoj maloprodaji mogla donijeti poteškoće u poslovanju, rast nezaposlenosti i koristi koje proizlaze iz restrukturiranja maloprodajnog sektora, što se može pretpostaviti s obzirom na stanje i probleme hrvatske maloprodaje i iskustvo Češke. Nužno je povećati konkurentnost hrvatske maloprodaje. Glavna odgovornost je na samim maloprodavačima koji bi se trebali restrukturirati. Država bi trebala poduprijeti taj proces mjerama maloprodajne politike, po uzoru na EU i uz uvažavanje specifičnih, hrvatskih prilika.
Internacionalizacija maloprodaje; maloprodavač; push ili pull čimbenici razvoja; konkurentnost; strategija
nije evidentirano
engleski
Internationalization of European Retail Trade and the Position of Croatian Retail Sector
nije evidentirano
Internationalization of retail sector; retailer; push and pull factors of internationalzation; competitiveness; strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50 (5-6)
1999.
593-612-x
objavljeno
0424-7558