Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska (CROSBI ID 92322)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan Damir Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 5-6; 593-612-x

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan Damir

hrvatski

Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska

Kretanja na europskom maloprodajnom tržištu pokazuju da bi hrvatska maloprodaja već u bliskoj budućnosti mogla ući u europske maloprodajne tokove. Posljednjih se godina ubrzano razvija proces internacionalizacije europske maloprodaje, posebno u sektoru prehrane. U 21. stoljeću se očekuje intenziviranje procesa, s obzirom na push i pull faktore koji ga potiču. Strana konkurencija bi hrvatskoj maloprodaji mogla donijeti poteškoće u poslovanju, rast nezaposlenosti i koristi koje proizlaze iz restrukturiranja maloprodajnog sektora, što se može pretpostaviti s obzirom na stanje i probleme hrvatske maloprodaje i iskustvo Češke. Nužno je povećati konkurentnost hrvatske maloprodaje. Glavna odgovornost je na samim maloprodavačima koji bi se trebali restrukturirati. Država bi trebala poduprijeti taj proces mjerama maloprodajne politike, po uzoru na EU i uz uvažavanje specifičnih, hrvatskih prilika.

Internacionalizacija maloprodaje; maloprodavač; push ili pull čimbenici razvoja; konkurentnost; strategija

nije evidentirano

engleski

Internationalization of European Retail Trade and the Position of Croatian Retail Sector

nije evidentirano

Internationalization of retail sector; retailer; push and pull factors of internationalzation; competitiveness; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (5-6)

1999.

593-612-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija