EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA (CROSBI ID 606913)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bogdanović, Mario
hrvatski
EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA
Rad predstavlja istraživanje razvijenosti dviju osnovnih strategija poslovnih poduzeća na uzorku od 11 industrijskih proizvodnih poduzeća i 439 ispitanika u Republici Hrvatskoj: a) eksterne strategije, odnosno dominantnih aktivnosti na području natjecanja na tržištu, te b) interne strategije, odnosno dominantnog odnosa prema ljudskim resursima u poduzećima. Mjerenje je provedeno upitnikom za mjerenje organizacijske klime (Van Muijen i dr. 1999.) na Likertovoj skali s pet stupnjeva intenziteta (0- 4). Upitnik je pokazao odličnu Cronbach alpha pouzdanost (alpha=0, 96). Utvrđeno je da su hrvatska proizvodna poduzeća razvijenija u eksternoj nego u internoj strategiji. Prema dobivenim nalazima može se zaključiti da hrvatska proizvodna poduzeća primjenjuju dominantno tradicionalni pristup upravljanju koji njeguje više „tvrde“ organizacijsko-strateške komponente dok su „meke“ organizacijsko-strateške komponente slabije razvijene.
eksterna strategija; interna strategija; proizvodna poduzeća; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
EXTERNAL AND INTERNAL STRATEGIC DEVELOPMENT OF CROATIAN PRODUCTION COMPANIES
nije evidentirano
external strategy; internal strategy; production companies; Republic Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
66-72.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bogavac, M.
Beograd: Univerzitet Union Beograd - Fakultet za poslovno industrijski menadžment
978-86-84909-73-4
Podaci o skupu
Međunarodna naučna konferencija MENADŽMENT 2012
predavanje
20.04.2012-21.04.2012
Mladenovac, Srbija; Beograd, Srbija