Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima (CROSBI ID 607105)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Milin-Šipuš, Željka Istraživanje studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima // Osmi znanstveni sastanak HFD. Knjiga sažetaka. / Požek, Miroslav i sur. (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2013. str. 60-60

Podaci o odgovornosti

Planinić, Maja ; Ivanjek, Lana ; Sušac, Ana ; Milin-Šipuš, Željka

hrvatski

Istraživanje studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima

Transfer znanja često se smatra jednim od glavnih ishoda obrazovanja te važnim indikatorom uspješnosti obrazovnog sustava. No, mnoge studije u svijetu ukazuju na to da transfer znanja u obrazovnoj praksi često izostaje ili nije na očekivanom nivou. Iako učenici i studenti mogu savladati određene sadržaje u jednom kontekstu ili unutar jedne discipline, nije sigurno da će time automatski znati primijeniti ta znanja u drugim kontekstima, različitim od onog u kojem je znanje originalno usvojeno. Bit će prezentirani rezultati istraživanja studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima, provedenog na 389 studenata prve godine s Fizičkog i Matematičkog odsjeka PMF-a u Zagrebu. Studenti su bili testirani testom koji je sadržavao osam skupova od po tri paralelna zadatka. U svakom pojedinom skupu zadaci su zahtijevali jednak matematički postupak, ali su imali različite kontekste: jedan je bio direktan matematički zadatak, drugi fizikalni (kinematički), a treći je uključivao neki drugačiji kontekst (ekonomija, biologija, svakodnevni život, itd.). Podaci su analizirani Raschovom analizom, te su određene i uspoređene srednje težine zadataka po područjima. Rezultati pokazuju različitu uspješnost studenata ovisno o području, te ukazuju na značajne razlike u njihovom razumijevanju koncepata nagiba grafa i površine ispod grafa. Koncept nagiba pokazuje puno manju varijabilnost kroz područja u odnosu na koncept površine ispod grafa. Analiza obrazloženja koja su studenti dali uz odgovore daje uvid u njihove strategije zaključivanja o grafovima, te ukazuje na to da odabrana strategija najčešće ovisi o kontekstu zadatka.

grafovi; nastava fizike; nagib; površina

nije evidentirano

engleski

An investigation of student understanding of graphs in different contexts

nije evidentirano

graphs; physics teaching; slope; area

nije evidentirano

Podaci o prilogu

60-60.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osmi znanstveni sastanak HFD. Knjiga sažetaka.

Požek, Miroslav i sur.

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

978-953-7178-15-4

Podaci o skupu

Osmi znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva

ostalo

06.10.2013-08.10.2013

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija