Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike (CROSBI ID 202323)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana 35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike // Poznanskie studia Slawistyczne, 5 (2013), 307-320

Podaci o odgovornosti

Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana

hrvatski

35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike

U članku su iznesena iskustva rada sa skupinom studenata u dobi od 18 do 25 godina kojima je hrvatski prvi ili drugi strani slavenski jezik i to na temelju iscrpne analize njihovih pogrešaka zabilježenih u testovima, diktatima i sastavcima te usmenoj komunikaciji.

hrvatski; poljski studenti; poučavanje stranoga jezika; ovladavanje hrvatskim

nije evidentirano

engleski

The importance of contrastive approach in teaching a foreign language - An example of the acquisition of Croatian as L2 by Polish L1 speakers

nije evidentirano

Croatian; Polish students; teaching a foreign language; acquisition of Croatian

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2013.

307-320

objavljeno

2084-3011

2450-2731

Povezanost rada

Filologija