Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska (CROSBI ID 26316)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan Damir
hrvatski
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska
Kretanja na europskom maloprodajnom tržištu pokazuju da bi hrvatska maloprodaja već u bliskoj budućnosti mogli uči u europske maloprodajne tokove. Posljednjih se godina ubrzano razvija proces internacionalizacije europske maloprodaje, posebno u sektoru prehrane. U 21. stoljeću se očekuje intenziviranje procesa, s obzirom na push ili pull faktore koji ga potiču. Strana konkurencija bi hrvatskoj maloprodaji mogla donijeti poteškoće u poslovanju, rast nezaposlenosti i koristi koje proizlaze iz restrukturiranja maloprodajnog sektora, što se može pretpostaviti s obzirom na stanje i probleme hrvatske maloprodaje i iskustva Češke. Nužno je povećati konkurentnost hrvatske maloprodaje, što podrazumijeva primjenu raznih mjera na mikro i makro razini. Glavna odgovornost leži na samim maloprodavačima koji bi se trebali restrukturirati, a država bi trebala poduprijeti taj proces mjerama maloprodajne politike, po uzoru na EU i uz prilagođavanje našim uvjetima.
internacionalizacija maloprodaje, maloprodavač, push i pull čimbenici, konkurentnost, strategija
nije evidentirano
engleski
Internationalization of European Retailing and Croatia
nije evidentirano
internationalization of retail sector, retailer, push and pull factors of internationalization, competitiveness, strategy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
681-700-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Internacionalizacija europske maloprodaje i Hrvatska
Baletić, Zvonimir ; Bendeković, Jadranko ; Frohlich, Zlatan ; i dr.
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb
1999.
953-6030-20-9