Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učeničke i studentske strategije rješavanja netradicionalnih problema iz fizike (CROSBI ID 607221)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Erceg, Nataša ; Aviani, Ivica Učeničke i studentske strategije rješavanja netradicionalnih problema iz fizike // Zbornik radova XI. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Nastava fizike i interdisciplinarnost / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2013. str. 182-191

Podaci o odgovornosti

Erceg, Nataša ; Aviani, Ivica

hrvatski

Učeničke i studentske strategije rješavanja netradicionalnih problema iz fizike

S dugoročnim ciljem razumijevanja načina na koji učenici i studenti shvaćaju i koriste pojmove iz fizike te pronalaženja metoda za što učinkovitije poučavanje, po prvi puta su opsežnije istraživane učeničke i studentske strategije rješavanja netradicionalnih problema iz fizike. To su problemi koji se odlikuju, primjerice, nedosljednim, nebitnim ili nepotpunim podacima te nerealnim ili višestrukim rješenjima, čime se potiču značajke znanstvenog procesa kao što su planiranje i analiza. Istraživanjem je obuhvaćeno 303 srednjoškolca i 55 studenata te 48 nastavnika fizike Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazali su da standardna nastava u dovoljnoj mjeri ne razvija sposobnost kritičnog razmišljanja potrebnu za rješavanje netradicionalnih problema, uz niz specifičnih poteškoća prilikom povezivanja pojedinih reprezentacija s odgovarajućim fizikalnim konceptima, pri čemu praktična i konceptualna znanja nisu u znatnoj mjeri povezana sa stupnjem obrazovanja i tradicionalnim kurikulumom. Nastavnici u pravilu precjenjuju učeničko razumijevanje koncepata dok analiza udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava pokazuje prevladavajuću zastupljenost tradicionalnih problema.

studentske strategije; problemsko rješavanje; netradicionalni fizikalni problemi

nije evidentirano

engleski

Students' strategies for solving non-traditional physics problems

nije evidentirano

students' strategies; problem solving; non-traditional physics problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

182-191.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova XI. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Nastava fizike i interdisciplinarnost

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

XI. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE - Nastava fizike i interdisciplinarnost

predavanje

26.03.2013-28.03.2013

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija