Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih (CROSBI ID 607249)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klapan, Anita ; Herceg, Jadranka Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih. 2013

Podaci o odgovornosti

Klapan, Anita ; Herceg, Jadranka

hrvatski

Jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika, kao ključna kompetencija u provedbi programa obrazovanja odraslih

Nastavnici koji rade u sustavu obrazovanja odraslih neprestano moraju razvijati svoje kompetencije – znanje, vještine i sposobnosti kako bi bili uspješni u poučavanju odraslih. Obrazovni sustav Republike Hrvatske, suočen s potrebom osposobljavanja nastavnika za osobni i profesionalni stil života, izobrazbu nastavnika treba sagledati u kontekstu odgoja i obrazovanja u kome stjecanje jezično-komunikacijske kompetencije zauzima ključno mjesto. Razvijena jezično-komunikacijska kompetencija nastavnika preduvjet je za kvalitetnu provedbu programa obrazovanja odraslih, kao i za njihovo kvalitetno usvajanje. Dokazivost ove hipoteze autorice su potvrdile pomoću dvaju anketnih upitnika koji su dokazali potrebu za razvijanjem jezično-komunikacijske kompetencijenastavnika u sustavu obrazovanja odraslih. Iz navedenog istraživanja proizlazi da treba izgraditi kvalitetan kompetencijski okvir za nastavnike u obrazovanju odraslih u kojemu će jezično-komunikacijska kompetencija imati ključnu ulogu.

kompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih; jezično-komunikacijska kompetencija; cjeloživotno učenje; kvalitetna provedba programa

Rad je pozitivno recenziran i prihvaćen je za objavljivanje u zborniku radova.

engleski

Language and communication competences of teachers as a key competence in the adult education programmes

nije evidentirano

competences of teachers in adult education; language and communication competence; lifelong learning; good implementation of the programme

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

6. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih - Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih (6th International Conference on Adult Education - Key competences in adult learning)

predavanje

03.10.2013-04.10.2013

Vodice, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija