Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Oblikovanje strategije razvoja trgovine u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 752310)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Anić, Ivan Damir Oblikovanje strategije razvoja trgovine u Republici Hrvatskoj // Projekt Strategija razvoja gospodarstva Republike Hrvatske - Hrvatska u 21. stoljeću, EIZ. 2000.

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan Damir

hrvatski

Oblikovanje strategije razvoja trgovine u Republici Hrvatskoj

U usporedbi s trgovinom u razvijenim zemljama EU, hrvatska trgovina je nerazvijena, usitnjena, neorganizirana i opterećena s mnoštvom problema koji umanjuju njezin razvojni potencijal i usporavaju gospodarski rast i razvoj. Postojeći problemi hrvatske trgovine mogli bi se, s obzirom na postojeću nekonkurentnost, multiplicirati u budućnosti u uvjetima pojačane globalizacije, integracije i internacionalizacije stranih trgovačkih sustava. Očekuju se izrazito dinamičke promjene u okruženju, a time i nužnost strukturalnog prilagođavanja trgovine. U tome pogledu ističe se važnost uvođenja trgovinske politike po uzoru na zemlje EU, s uvažavanjem hrvatskih specifičnosti. Temeljno strateško opredjeljenje trgovinske politike je dostići razvijenost trgovine koja će se učinkovito uključiti u cjelinu reprodukcijskog procesa i doprinijeti gospodarskom rastu i razvoju. Strateška opredjeljenja usmjeravaju se na značajnije uključivanje trgovinske politike u skup gospodarstvenih politika i pritom ističe važnost razvojne komponente, tj. stvaranje razvojno poticajnog okruženja s osobitim naglaskom na izvoz. Normativno provediva primjena etičkih pravila i normi ponašanja s podizanjem razine znanja u trgovini drži se preduvjetom harmonizacije zakonskih okvira s međunarodnim okruženjem, a izgradnja odgovarajućeg informacijskog sustava i aktivno uključivanje u informatičko doba za trgovinu se drži od osobite važnosti.

internacionalizacija europske maloprodaje; konkurentnost hrvatske maloprodaje; promjene u hrvatskoj trgovini; trgovinska politika; mjere trgovinske politike

nije evidentirano

engleski

Strategy of Development of Commerce Sector in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Internationalization of European commerce; competitiveness of Croatian commerce; changes in Croatian commerce; trade policy; measurements of trade policy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Projekt Strategija razvoja gospodarstva Republike Hrvatske - Hrvatska u 21. stoljeću, EIZ

2000.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija