Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vještine poslovnog savjetovanja u procesu pretvaranja rezultata istraživanja u znanje (CROSBI ID 384658)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Martina Mikrut Vještine poslovnog savjetovanja u procesu pretvaranja rezultata istraživanja u znanje / prof.dr.sc. Nihada Mujić (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2012

Podaci o odgovornosti

Martina Mikrut

prof.dr.sc. Nihada Mujić

hrvatski

Vještine poslovnog savjetovanja u procesu pretvaranja rezultata istraživanja u znanje

Uloga istraživanja tržišta u procesima upravljanja značajno je evoluirala u posljednih nekoliko godina. Poslovna savjetovanja učestalo se temelje na rezultatima istraživanja koja savjetnici, u ime i za svoga klijenta, naručuju od vanjskih dobavljača - istraživača. Time se istraživači dodatno pozicioniraju kao dobavljači podataka u odnosu na potencijalnu ulogu sukreatora znanja. Upravo radi toga, bilo da se istraživač nalazi unutar organizacije ili da je vanjski član tima, metodološka znanja i vještine više nisu dostatne za pružanje izvrsne usluge (sve zahtjevnijim) klijentima. Nove, savjetodavne vještine potrebne su kako bi se osiguralo učinkovito korištenje dobivenih podataka, njihovo pretvaranje u informacije te u interakciji s klijentom, pretvaranje u znanje organizacije. Ključni izazov za istraživača je popeti se na ljestvici «opskrbnog lanca» od «dobavljača» podataka prema «savjetniku» koji sudjeluje u procesu kreiranja znanja iz kojeg proizlaze akcije i rješenja problemskih situacija. Navedeno zahtjeva kontinuiranu sposobnost prilagođavanja istraživača sukladno potrebama i trendovima tržišta, s preduvijetima poput suštinskog razumjevanja cilja istraživanja, interakcije naručitelja i pružatelja usluge tijekom istraživačkog projekta, razine povjerenja naručitelja u pružatelja usluge, kvalitete prezentacije rezultata, mogućnost poduzimanja akcija iz rezultata istraživanja, političke prihvatljivosti preporuka istraživanja te organizacijske strukture naručitelja kao konteksta za pretvaranje rezultata istraživanja u znanje.

Istraživanje tržišta; metodologija istraživanja; poslovno savjetovanje; znanje organizacije

nije evidentirano

engleski

The skills of the profession in the process of converting research results into knowledge

nije evidentirano

Market research; research methodology; business consulting; knowledge organization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

219

28.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija