Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prezentacija religijskoga sadržaja na najposjećenijim hrvatskim mrežnim portalima (CROSBI ID 203310)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hazdovac Bajić, Nikolina Prezentacija religijskoga sadržaja na najposjećenijim hrvatskim mrežnim portalima // Obnovljeni život, 68 (2013), 4; 473-481

Podaci o odgovornosti

Hazdovac Bajić, Nikolina

hrvatski

Prezentacija religijskoga sadržaja na najposjećenijim hrvatskim mrežnim portalima

Kompleksan međuodnos religije i medija predmet je zanimanja brojnih teoretičara. Stavivši u središte svoga interesa religiju u medijima (u smislu pojavljivanja i prezentacije institucionalnih religija u medijima), nastojalo se dobiti uvid u način na koji je ona predstavljana na trima najposjećenijim hrvatskim mrežnim portalima (24sata.hr, Index.hr i Net.hr) prema podacima koje je Gemius iznio za Hrvatsku. Istraživanja su pokazala da hrvatski građani imaju najviše povjerenja u informacije objavljene na mreži, a ako se tomu pridoda da je 63% građana Hrvatske starije od 15 godina 2011. rabilo mrežu (podaci istraživanja GfK centra), jasno je da su hrvatski mrežni portali važan čimbenik u oblikovanju javne sfere i hrvatske društvene stvarnosti. S druge strane, činjenica je i da zbog pritiska radi povećanja posjećenosti, što u konačnici rezultira povećanjem profita, mrežni portali pribjegavaju tabloidizaciji sadržaja, negativizmu, banalnim i šokantnim vijestima. Svrha je ovoga rada utvrditi na koji se način na najposjećenijim hrvatskim portalima predstavlja religijski sadržaj. Cilj je bio analizirati priloge o religiji koji su objavljivani na naslovnoj stranici triju najposjećenijih hrvatskih mrežnih portala. Analizom sadržaja njihovih naslovnica u razdoblju od 20. studenoga do 20. prosinca 2012. godine nastojalo se utvrditi koliko se tabloidni pristup novinarstvu odnosi na religijske sadržaje, odnosno koja su osnovna obilježja priloga s religijskom tematikom.

mrežni portali; mediji; religija; tabloidizacija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

A Presentation of the Religious Content on the Most Visited Croatian Internet Portals

nije evidentirano

Internet portals; media; religion; tabloidization; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (4)

2013.

473-481

objavljeno

0351-3947

Povezanost rada

Sociologija

Indeksiranost