Mogućnosti upotrebe RSS tehnologije u oglašavanju (CROSBI ID 384876)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Šimec, Alen
Boras, Damir ; Špiranec, Sonja
hrvatski
Mogućnosti upotrebe RSS tehnologije u oglašavanju
U radu je prikazana analiza svjetskih iskustava iz prakse u upotrebi Interneta u različitim djelatnostima, pa tako i oglašavanju, kao i korištenje Internetom, te stanje u Hrvatskoj i koliko je društvo spremno prihvatiti nove oblike komunikacije sa oglašivačima. Analiziran je broj Internet korisnika radi odabira adekvatnih strategija i optimalnih modela za oglašivače preko RSS agregatora, kako bi se odredio mogući pravac aktivnosti vezan uz takvu vrstu oglašavanja na Internetu. Kod istraživanja primijenjeni su alati za mjerenje, analizu i prikupljanje informacija gemiusTraffic i Google Analytics, te je analizirano u kojem obliku i opsegu se koristi RSS na lokalnom i globalnom tržištu. Uzimajući u obzir najnovija iskustva i primjenjivost koja je moguća s postojećim tehnološkim rješenjima, u radu su prikazani dokazi za temeljne hipoteze, gdje RSS sa svojom sve većom zastupljenošću postaje novi kulturološki fenomen, koji se temelji na prikupljanju različitih najaktualnijih informacija, da bi se u budućnosti integrirao u svaku Internet stranicu, a sve više se koristi i na mobilnim uređajima. Njegova primjenljivost je u svakom dijelu društvene sfere, kako se to i pokazalo iz mnogobrojnih primjera u radu. Primjenjivost koja je u radu izložena, pogotovo u kategoriji kreiranja održive mogućnosti daljnjeg razvoja RSS-a, obzirom na tehnologiju, kulturološke fenomene korištenja i marketinške mogućnosti, predstavljat će glavne strateške smjernice za razvoj RSS-a u Hrvatskoj sukladno njezinom postojećem stupnju razvoja.
Internet; Web 2.0; RSS; interaktivne aplikacije; multimedija; društvene mreže; oglašavanje; marketing; mobilni uređaji; tablet uređaji
nije evidentirano
engleski
Capabilities of using RSS technology in advertising
nije evidentirano
Internet; Web 2.0; RSS; interactive applications; multimedia; social networking; advertising; marketing; mobile devices; tablet device s
nije evidentirano
Podaci o izdanju
302
14.05.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb