Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje imidža Hrvatskog sabora putem medija i odnosa s javnošću 2011. (CROSBI ID 384877)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Čerkez Britvić, Ivana Stvaranje imidža Hrvatskog sabora putem medija i odnosa s javnošću 2011. / Boras, Damir ; Grbeša, Marijana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Čerkez Britvić, Ivana

Boras, Damir ; Grbeša, Marijana

hrvatski

Stvaranje imidža Hrvatskog sabora putem medija i odnosa s javnošću 2011.

Cilj doktorske disertacije bio je prikazati imidž Hrvatskog sabora pomoću istraživačkog pristupa koji se temeljio na odnosu dnevnog i tjednog tiska prema instituciji Hrvatskog sabora u kontekstu politički važnog razdoblja 2011. izborne godine. Analizom sadržaja pokušalo se utvrditi kakav je imidž Sabora u tiskanim dnevnim medijima (Večernji list, Jutarnji list, Slobodna Dalmacija, Novi list) te tjednicima (Globus, Nacional), a metodom znanstvenog intervjua subjekata relevantnih za stvaranje imidža institucije (predsjednik parlamenta, predsjednik Odbora za informiranje, informatizaciju i medije, glasnogovornica, zamjenica voditeljice Službe za odnose s javnošću, novinari (izvjestitelji koji prate rad Sabora), nastojalo se utvrditi kako navedeni subjekti percipiraju imidž Hrvatskog sabora u medijima te kakva su njihova stajališta o aktivnostima odnosa s javnošću i njihovom potencijalu u izgradnji imidža institucije. Polazna pretpostavka je bila da će imidž Hrvatskog sabora u dnevnim i tjednim novinama u 2011. godini biti negativan. Prevladavajuće je mišljenje da je imidž Sabora loš i da su za to krivi mediji. Suprotno očekivanjima, imidž Hrvatskog sabora, u istraživanom razdoblju, u interpretaciji dnevnih i tjednih novina, bio je neutralan, što nije u skladu s "percipiranim javnim mnijenjem" (Entman and Herbst, 2001: 209). Parlamentarni izbori koji su se održavali krajem 2011. godine, nisu zauzeli značajnije mjesto u kontekstu Hrvatskog sabora, što iznenađuje s obzirom na to da su izbori sami po sebi konfliktni. Zanimljivo je da odnosi s javnošću nisu prepoznati kao relevantan faktor u stvaranju imidža Sabora.

mediji; imidž; odnosi s javnošću; parlament; politička komunikacija

nije evidentirano

engleski

Creating image of the Croatian parliament through the media and public relations 2011.

nije evidentirano

media; image; public relations; parliament; political communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

136

24.10.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti