Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole (CROSBI ID 384954)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Biliškov, Daria
Suzana Tomaš
hrvatski
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo novu paradigmu učenja − e-učenje. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja Moodle i xTEx-Sys. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike, pristupili smo empirijskom istraživanju u kojem smo proveli eksperiment s jednom skupinom. Eksperiment je proveden s učenicima drugog razreda, a dobiveni su rezultati ukazali na pozitivan stav učenika prema učenju u sustavima Moodle i xTEx-Sys. Osim toga, potvrdili smo da se ovim načinom poučavanja uloga učitelja ne umanjuje. Naprotiv. Učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik kao aktivan sudionik nastave odgovoran je za vlastito učenje.
e-učenje; oblikovanje nastavnih sadržaja; implementacija nastavnih sadržaja; sustav Moodle; sustav xTEx-Sys
nije evidentirano
engleski
Application of e-learning systems in the second grade of elementary school
nije evidentirano
e-learning; instructional design; implementation of educational materials; system Moodle; system xTEx-Sys
nije evidentirano
Podaci o izdanju
117
16.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split