Suradnja škola i vanjskih dionika (CROSBI ID 203692)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva
hrvatski
Suradnja škola i vanjskih dionika
U članku se raspravlja o suradnji škola i vanjskih dionika kao bitnom indikatoru kvalitete obrazovanja, ali i bitnoj pretpostavci održivosti obrazovnih promjena i reformi. U teorijskom dijelu rada kontekstualizira se tema suradnje škola i vanjskih dionika analizom aktualnih policy dokumenata te se izlažu temeljne teorijske postavke o fenomenu suradnje, suradnji škola i vanjskih dionika te pozicijama i ulogama relevantnih dionika s kojima škole uspostavljaju suradničke odnose. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati percepciju učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola, sveučilišnih nastavnika i donositelja odluka o kvaliteti i stupnju (uspostavljene) suradnje škola, odnosno učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola s dionicima iz vanjskog okruženja – posebice s visokoškolskim institucijama koje sudjeluju u inicijalnom obrazovanju učitelja i nastavnika te predstavnicima donositelja odluka. Većina sudionika istraživanja procjenjuje suradnju škola i vanjskih dionika nezadovoljavajućom, nudeći prijedloge za njeno unapređivanje prvenstveno kroz njeno formaliziranje i usustavljivanje utemeljeno na poželjnom međusobnom odnosu dionika u suradnji koji podrazumijeva aktivni dijalog, međusobno slušanje, uvažavanje i ostvarivanje zajedničkih ciljeva.
škola ; suradnja ; obrazovna politika ; kvaliteta obrazovanja ; dionici u području obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Collaboration of Schools and External Stakeholders
nije evidentirano
school ; collaboration ; education policy ; quality of education ; stakeholders in education
nije evidentirano