Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tehnička pomagala u nastavi - pametna rješenja u učionici koju koriste osobe s oštećenjem sluha (CROSBI ID 609204)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bonetti, Luka Tehnička pomagala u nastavi - pametna rješenja u učionici koju koriste osobe s oštećenjem sluha // Zbornik radova sa stručnih skupova "Znakovni jezik – uvjet ravnopravnosti gluhih" (3 godine kampanje) i "Znakovni jezik u funkciji integracije gluhe djece u redovno školstvo". / Juriša, Mirjana i Držaić, Josip (ur.). Zagreb: Hrvatski savez glugih i nagluhih, Zagreb i OSVIT - Udruga ustanova, drugih pravnih osoba i građana koji provode profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Hrvatske, Zagreb, 2012. str. 59-61

Podaci o odgovornosti

Bonetti, Luka

hrvatski

Tehnička pomagala u nastavi - pametna rješenja u učionici koju koriste osobe s oštećenjem sluha

Klasična tehnička pomoć za nagluhe i gluhe sudionike nastave, uz slušna pomagala ili kohlearni implantat, uključuje induktivnu petlju, FM sustave, te infracrvene i osobne sustave za ozvučavanje. Svi su oni namijenjeni prevladavanju smetnji u primanju govora predavača, koje uzrokuje pozadinska buka, velika udaljenost od predavača ili drugi zvukovi s kojima se njegov govor miješa dok putuje prostorom. Ova vrsta tehničke pomoći značajno poboljšava primanje govornih poruka, no posljednjih 15-ak godina u svijetu se sve više zastupa ideja da se uz postojeće sustave za ozvučavanje učionica, kao pomoć nagluhim i gluhim osobama da ravnopravno sudjeluju u nastavi, počne iskorištavati i računalna, a ne samo akustička tehnologija. Računalo s internetom jedno je od glavnih sredstava mlađih osoba s oštećenjem sluha za komunikaciju općenito, a u njihovoj edukaciji igra važnu ulogu jer nudi razne izvore pomoći za učenje, razmjenu sadržaja i podršku u rješavanju nastavnih zadataka. Međutim, posljednjih se godina traže načini da se računalo počne iskorištavati i kao multifunkcionalno radno sučelje koje osobi s oštećenjem sluha, uz auditivne informacije koje joj omogućava sustav za ozvučenje učionice, osigurava multimodalni pristup svim informacijama u nastavi te omogućava da učenik u razredu prima informacije putem slajdova, s ploče, gledajući video priloge, putem interneta, kao i pisane sažetke predavanja ili opsežnijih pisanih materijala poput knjiga i priručnika.

Tehnička pomagala; nastava; učenici s oštećenjem sluha

nije evidentirano

engleski

Assistive technology in teaching - smart solutions for classrooms used by persons with hearing impairment

nije evidentirano

Assistive technology; teaching; students with hearing imapirment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-61.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova sa stručnih skupova "Znakovni jezik – uvjet ravnopravnosti gluhih" (3 godine kampanje) i "Znakovni jezik u funkciji integracije gluhe djece u redovno školstvo".

Juriša, Mirjana i Držaić, Josip

Zagreb: Hrvatski savez glugih i nagluhih, Zagreb i OSVIT - Udruga ustanova, drugih pravnih osoba i građana koji provode profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Hrvatske, Zagreb

978-953-6850-30-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija