Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju (CROSBI ID 204397)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Jurković, Zvonimir ; Marošević, Katarina Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju // Ekonomski vjesnik, XXVI (2013), 2; 496-508

Podaci o odgovornosti

Jurković, Zvonimir ; Marošević, Katarina

hrvatski

Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju

Poslovna komunikacija vrlo je važan dio poslovanja, organizacije i upravljačkog sustava dok informacijska tehnologija predstavlja spregu mikroelektronike, računala, telekomunikacija i softvera, koja omogućuje unos, obradu i distribuciju informacija. Dakle, informacijska je tehnologija jedna od ključnih generičkih tehnologija jer prodire u sva područja gospodarstva, društvenoga i privatnoga života i u njih unosi radikalne promjene. Različite informacijske tehnologije i komunikacija usko su povezani. Naime, nova, suvremena ili 2.0 poslovna komunikacija definira aktivne čimbenike u potpuno novoj okolini procesa poslovnoga komuniciranja. Za djelotvornu uporabu novoga pristupa poslovnoj komunikaciji, potrebno je dobro poznavanje različite komunikacijske tehnologije. Cilj rada odnosi se na prikaz sinteze informacija o suvremenoj poslovnoj komunikaciji istraživačkoga osvrta koji daje pregled koliko informacijska tehnologija utječe na poslovnu komunikaciju u praksi na primjeru privatnoga gospodarskog subjekta.

poslovna komunikacija; informacijska tehnologija; komunikacijski alati; promjene; e-mediji; interaktivno okruženje

Radovi objavljeni u časopisu referiraju se u: CAB International, Wallingford, United Kingdom EBSCOhost, Ipswich, USA, EconLit, Pittsburg, USA Sociological Abstracts, San Diego, USA, ProQuest, London, United Kingdom Hrčak.

engleski

Impact of information technology on business communication

nije evidentirano

business communication; information technology; communication tools; change; e-media; interactive environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXVI (2)

2013.

496-508

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost