Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju (CROSBI ID 204397)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Jurković, Zvonimir ; Marošević, Katarina
hrvatski
Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju
Poslovna komunikacija vrlo je važan dio poslovanja, organizacije i upravljačkog sustava dok informacijska tehnologija predstavlja spregu mikroelektronike, računala, telekomunikacija i softvera, koja omogućuje unos, obradu i distribuciju informacija. Dakle, informacijska je tehnologija jedna od ključnih generičkih tehnologija jer prodire u sva područja gospodarstva, društvenoga i privatnoga života i u njih unosi radikalne promjene. Različite informacijske tehnologije i komunikacija usko su povezani. Naime, nova, suvremena ili 2.0 poslovna komunikacija definira aktivne čimbenike u potpuno novoj okolini procesa poslovnoga komuniciranja. Za djelotvornu uporabu novoga pristupa poslovnoj komunikaciji, potrebno je dobro poznavanje različite komunikacijske tehnologije. Cilj rada odnosi se na prikaz sinteze informacija o suvremenoj poslovnoj komunikaciji istraživačkoga osvrta koji daje pregled koliko informacijska tehnologija utječe na poslovnu komunikaciju u praksi na primjeru privatnoga gospodarskog subjekta.
poslovna komunikacija; informacijska tehnologija; komunikacijski alati; promjene; e-mediji; interaktivno okruženje
Radovi objavljeni u časopisu referiraju se u: CAB International, Wallingford, United Kingdom EBSCOhost, Ipswich, USA, EconLit, Pittsburg, USA Sociological Abstracts, San Diego, USA, ProQuest, London, United Kingdom Hrčak.
engleski
Impact of information technology on business communication
nije evidentirano
business communication; information technology; communication tools; change; e-media; interactive environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija