Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi (CROSBI ID 385381)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Fofonjka, Milka
Matijević, Milan
hrvatski
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi
Magistarski rad Milke Fofonjka pod naslovom "STAVOVI UČITELJA RAZREDNE I PREDMETNE NASTAVE PREMA TIMSKO-SURADNIČKOJ NASTAVI " obuhvaća 103 stranice, od čega osnovnom tekstu pripada 95 stranica, a ostalo su sažeci na hrvatskom i engleskom jeziku (2 str.), popis literature (5 str., odnosno 83 bibliografske jedinice + 6 internetski izvor) te prilozi (3 stranice, odnosno 1 prilog). U tekstu se nalazi 14 tablica te jedna slika. Tekst rada je strukturiran u sljedeća poglavlja: 1. Uvod, 2. Pojmovno određenje timsko-suradničke nastave, 3. teorijsko određenje, 4. Iz povijesti didaktike, 5. Iskustva iz Hrvatske, 6. Teorije stranih autora, 6. Iskustva iz Finske i Njemačke, 7. IASCE - Internacionalna udruga za suradničko učenje u obrazovanju, 8. Organizacijski čimbenici timsko-suradničke nastave, 9. Empirijsko neeksperimentalno istraživanje, 10. Zaključak, 11 Literatura, 12. Prilozi
timska nastava; suradničko učenje; osnovna škola; učitelji razredne nastave; učitelji predmetne nastave
nije evidentirano
engleski
Attitudes of classroom and subject teachers towards a team-cooperatively-teaching
nije evidentirano
team work; cooperative learning; elementary school; class teachers; subject teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
23.11.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb