Kriza i konkurentnost hrvatskih proizvoda u EU (CROSBI ID 609371)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rocco, Sanja ; Hodak, Marina
hrvatski
Kriza i konkurentnost hrvatskih proizvoda u EU
Hrvatska ulazi u Europsku Uniju u vrijeme krize. Ipak, tu priliku ne bi trebalo propustiti, hrvatski menadžeri i upravitelji u sektoru malog i srednjeg poduzetništva bi trebali posegnuti za dostupnim instrumentima kako bi njihovi proizvodi i usluge postali što konkurentniji. Metoda koju su razvijene zemlje prepoznale prije više od trideset godina je dizajn menadžment - upravljanje dizajnom kroz čitav poslovni proces. Dizajn menadžment osigurava inovacije proizvoda, usluga, procesa kao i uspješno poslovanje, donoseći dobrobit svim uključenim dionicima. Potencijal za inoviranje proizvoda i usluga uz pomoć dizajn menadžmenta leži u programima za uporabu fondova Europske unije kao i drugih međunarodnih financijskih izvora alociranih kako bi unaprijedili konkurentnost malog i srednjeg poduzetništva, a provodi ih Ministarstvo za obrta i poduzetništvo RH.
Kriza; konkurentnost; proizvodi; dizajn menadžment; EU fondovi
nije evidentirano
engleski
The Crisis and Competitiveness of Croatian Products in EU
nije evidentirano
Crisis; products; competitiveness; design management; EU funds
nije evidentirano
Podaci o prilogu
760-779.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7716-48-6
Podaci o matičnoj publikaciji
VI. međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“ ZBORNIK RADOVA
Ivan Toth
Velika Gorica: Veleučilišta Velika Gorica
Podaci o skupu
VI. međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“
predavanje
28.05.2013-29.05.2013
Velika Gorica, Hrvatska