Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prepoznatljivost hrvatskih proizvoda i utjecaj boja (CROSBI ID 609374)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Rocco, Sanja ; Kranjec, Manuela Prepoznatljivost hrvatskih proizvoda i utjecaj boja // Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco: Hrvatske perspektive u Europskoj uniji, Zbornik radova / Tanja Grmuša (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 61-75

Podaci o odgovornosti

Rocco, Sanja ; Kranjec, Manuela

hrvatski

Prepoznatljivost hrvatskih proizvoda i utjecaj boja

U obilju proizvoda ponuđenih na tržištu danas više nije dovoljno postići kvalitetu, već je potrebno uspostaviti emotivnu vezu s potrošačima. U tom smislu proizvod, kao i dodatna usluga, trebaju komunicirati s potrošačem kojem se okreću na način da kod njega pobude pozitivne emocije i uspostave prisan dugotrajni odnos povjerenja. Ovaj odnos izgrađuje se kroz individualizirani pristup dizajnu proizvoda te prepoznatljivost marke kojom je proizvod označen i koja predstavlja ukupne vrijednosti proizvoda ili usluge. U svemu ovome boja kao instrument dizajna proizvoda i ambalaže koja ostvaruje prvi kontakt s potencijalnim kupcem igra značajnu ulogu jer se njome na jednostavan način određene emocije predočavaju i komuniciraju potrošačima. Ovaj rad će se baviti pitanjem prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda na tržištu. Nakon uvodnog teorijskog dijela rad će dati doprinos raspravi o imidžu i prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda kroz prikaz istraživanja o odabranim hrvatskim markama u očima stranih turista. Naime, hrvatski proizvodi bi trebali na svojoj prepoznatljivosti temeljiti konkurentnost na europskom tržištu koje im se otvorilo ulaskom Hrvatske u ovu zajednicu.

hrvatski proizvod; prepoznatljivost; dizajn; boja; emocije

nije evidentirano

engleski

Recognition of Croatian Products and the Influence of Colours

nije evidentirano

Croatian products; recognition; design; colour; emotions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-75.

2014.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-57657-3-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco: Hrvatske perspektive u Europskoj uniji, Zbornik radova

Tanja Grmuša

Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice