Prepoznatljivost hrvatskih proizvoda i utjecaj boja (CROSBI ID 609374)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rocco, Sanja ; Kranjec, Manuela
hrvatski
Prepoznatljivost hrvatskih proizvoda i utjecaj boja
U obilju proizvoda ponuđenih na tržištu danas više nije dovoljno postići kvalitetu, već je potrebno uspostaviti emotivnu vezu s potrošačima. U tom smislu proizvod, kao i dodatna usluga, trebaju komunicirati s potrošačem kojem se okreću na način da kod njega pobude pozitivne emocije i uspostave prisan dugotrajni odnos povjerenja. Ovaj odnos izgrađuje se kroz individualizirani pristup dizajnu proizvoda te prepoznatljivost marke kojom je proizvod označen i koja predstavlja ukupne vrijednosti proizvoda ili usluge. U svemu ovome boja kao instrument dizajna proizvoda i ambalaže koja ostvaruje prvi kontakt s potencijalnim kupcem igra značajnu ulogu jer se njome na jednostavan način određene emocije predočavaju i komuniciraju potrošačima. Ovaj rad će se baviti pitanjem prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda na tržištu. Nakon uvodnog teorijskog dijela rad će dati doprinos raspravi o imidžu i prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda kroz prikaz istraživanja o odabranim hrvatskim markama u očima stranih turista. Naime, hrvatski proizvodi bi trebali na svojoj prepoznatljivosti temeljiti konkurentnost na europskom tržištu koje im se otvorilo ulaskom Hrvatske u ovu zajednicu.
hrvatski proizvod; prepoznatljivost; dizajn; boja; emocije
nije evidentirano
engleski
Recognition of Croatian Products and the Influence of Colours
nije evidentirano
Croatian products; recognition; design; colour; emotions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-75.
2014.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-57657-3-8
Podaci o matičnoj publikaciji
Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco: Hrvatske perspektive u Europskoj uniji, Zbornik radova
Tanja Grmuša
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096