Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta (CROSBI ID 480893)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Homadovski, Aleksandar Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta // Časopis Arhitektura broj 214 / Emil Špirić (ur.). Zagreb: Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA), 1998. str. 195-198-x

Podaci o odgovornosti

Homadovski, Aleksandar

hrvatski

Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta

Temeljem spoznaja sakupljenih u studiji virtualnog sveušilišta (Virtual Univesity Case Study"), može se zaključiti da su u svijetu konstituirani svi elementi virtualnog sveučilišta, nove paradigme u edukaciji na pragu milenija. Formiran je novi vrijednosni instrumentarij i postupci provjere osposobljenosti učesnika. Određeni su novi ciljevi dislociramog učenja u zajednicama gdje postoji imperativ permanentne edukacije duž cijelog životnog ciklusa kako za pedagoge tako i za njihove učenike. Suvremene informacijske tehnologije dodatno potiču razvoj takvog sveučilišta. U transformaciji su elementi prateće zakonske regulative i standardi certifikata u akademskoj zajednici. Dislocirana edukacija prati trendove globalizacije i sniženja cijene servisnih usluga, jačajući pri tom kompetitivnost njezinih protagonista. Iako velikim dijelom zasnovano na izrazito pragmatienim i utilitarnim kriterijima, virtualno sveučilište radikalno demokratizira pristup i mogućnosti za edukaciju najširoj populaciji bez obzira na dobne granice te sve moguće različitosti. U tim okvirima sveučilišni fakulteti arhitekture i designa također mogu pronaći svoje nove razvojne mogućnosti.

edukacija na daljinu; elektronska biblioteka; filozofija edukacije; Internet/intranet; narodna arhitektura; studija virtualnog sveučilišta; udaljeno učenje; umreženo znanje

nije evidentirano

engleski

Education of Architects and Development of Virtual University

nije evidentirano

distance education; electronic library; philosophy of education; Internet / intranet; Vernacular architecture; Virtual University Case Study; remote learning; network knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

195-198-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Časopis Arhitektura broj 214

Emil Špirić

Zagreb: Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA)

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam