Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba (CROSBI ID 205117)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cerjak, Marija ; Tomić, Marina
hrvatski
Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba
Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi najvažnija obilježja kupnje i potrošnje suhog voća na tržištu grada Zagreba. U anketnom ispitivanju je sudjelovalo 120 ispitanika. Rezultati istraživanja su pokazali da se suho voće relativno rijetko koristi u prehrani. U potrošnji suhog voća dominiraju grožđice i suhe šljive. Najčešći motivi za konzumaciju suhog voća su pozitivan utjecaj na probavu kao i dobar okus suhog voća. S druge strane, cijena kao najvažnije obilježje u kupnji suhog voća predstavlja ograničavajući čimbenik za potrošnju ovih namirnica. Za povećanje potražnje suhog voća je, uz dodatnu promidžbu, potrebna i edukacija potrošača, posebice djece i mladih o prednostima ovog voća u prehrani.
suho voće ; anketno ispitivanje ; kupovno ponašanje ; stavovi
nije evidentirano
engleski
Consumer behavior regarding dried fruit in the Zagreb market
nije evidentirano
dried fruit ; survey ; buying behavior ; attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (1-4)
2013.
63-74
objavljeno
1848-9028