Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba (CROSBI ID 205117)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Cerjak, Marija ; Tomić, Marina Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba // Pomologia Croatica : glasilo Hrvatskog agronomskog društva, 19 (2013), 1-4; 63-74

Podaci o odgovornosti

Cerjak, Marija ; Tomić, Marina

hrvatski

Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba

Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi najvažnija obilježja kupnje i potrošnje suhog voća na tržištu grada Zagreba. U anketnom ispitivanju je sudjelovalo 120 ispitanika. Rezultati istraživanja su pokazali da se suho voće relativno rijetko koristi u prehrani. U potrošnji suhog voća dominiraju grožđice i suhe šljive. Najčešći motivi za konzumaciju suhog voća su pozitivan utjecaj na probavu kao i dobar okus suhog voća. S druge strane, cijena kao najvažnije obilježje u kupnji suhog voća predstavlja ograničavajući čimbenik za potrošnju ovih namirnica. Za povećanje potražnje suhog voća je, uz dodatnu promidžbu, potrebna i edukacija potrošača, posebice djece i mladih o prednostima ovog voća u prehrani.

suho voće ; anketno ispitivanje ; kupovno ponašanje ; stavovi

nije evidentirano

engleski

Consumer behavior regarding dried fruit in the Zagreb market

nije evidentirano

dried fruit ; survey ; buying behavior ; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (1-4)

2013.

63-74

objavljeno

1848-9028

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice