Osnove kemije i kemija kontaktnih leća (CROSBI ID 11752)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Kalambura, Sanja Osnove kemije i kemija kontaktnih leća. Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2013

Kalambura, Sanja

Toth, Ivan

Osnove kemije i kemija kontaktnih leća

Primjena kemije kao znanosti u različitim strukovnim područjima uvijek je izazov za svakog autora. Važnost kemije ne treba posebice objašnjavati. Posebice kada je riječ o polimernim materijalima. Danas svijet polimera čini veliki dio kemije i gotovo da nije zamisliv bez njih. Susrećemo ih u svakodnevnom životu, a često ih koristimo da uopće nismo ni svjesni kako je zapravo riječ o njima. Jedan takav primjer su upravo kontaktne leće. Knjiga osnove kemije i kemija kontaktnih leća namijenjena je studentima smjera Očna optika Veleučilište Velika Gorica, a cilj joj je osim olakšanog praćenja nastave kemije i savladavanja osnovnih znanja kemije povezati stručna znanja i problematiku kontaktnih leća te svega onoga što područje optike donosi. Knjiga je podijeljena u 18. poglavlja gdje se kroz: uvod, tvari, atome i molekule, kemijski račun-stehiometrija, kemijske zakone, strukturu atoma, kemijske veze i kemijsko vezanje, otopine i njihova svojstva, kiseline, lužine i soli, kemijsku ravnotežu, kemijsku termodinamiku, odabrane kemijske spojeve savladavaju opći pojmovi iz kemije dok se u drugom dijelu knjige obrađuje područje osnovnih kemijskih elemenata koje susrećemo u optici, polimera, materijala kontaktnih leća, održavanja i čišćenja kontaktnih leća, te polimernim materijalima i njihovog utjecaja na okoliš.

kemija ; optika ; kontaktne leće

Basic chemistry and contact lenses chemistry

chemistry ; optics ; contact lenses