Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Predikcija stavova o menadžerskim i liderskim poslovima ravnatelja kroz analizu broja učenika, broja smjena i tjednog radnog vremena ravnatelja (CROSBI ID 205235)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Burcar, Željko Predikcija stavova o menadžerskim i liderskim poslovima ravnatelja kroz analizu broja učenika, broja smjena i tjednog radnog vremena ravnatelja // Magistra Iadertina, 8 (2013), 1; 127-140

Podaci o odgovornosti

Burcar, Željko

hrvatski

Predikcija stavova o menadžerskim i liderskim poslovima ravnatelja kroz analizu broja učenika, broja smjena i tjednog radnog vremena ravnatelja

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati ravnateljske stavove o nekim menadžerskim i liderskim poslovima, ispitati kako broj smjena / broj učenika / broj sati tjednog rada predviđaju menadžerske i liderske poslove. Dobiveni rezultati omogućit će kolateralno utvrđivanje postojanja rodnih razlike u istraživanim varijablama, premda ove razlike nisu fokus istraživanja. U istraživanju je sudjelovalo 119 ravnatelja osnovnih i srednjih škola Republike Hrvatske koji su svojevoljno ispunili upitnik na državnom stručnom skupu za ravnatelje. Oni su ispitani Ljestvicama za ispitivanje stavova o menadžerskim i liderskim poslovima ravnatelja konstruiranim za ovo istraživanje, a ekstrahiranima iz mjernog instrumenta za procjenu poslova ravnatelja koji je konstruirao Burcar (2010). Pokazalo se da ravnatelji potvrđuju stavove prema menadžerskim i liderskim poslovima i da oni egzistiraju kao poslovi planiranja, organiziranja, vrednovanja i vođenja, a međusobno su povezani. T-testom se utvrdilo da ne postoje razlike u stavovima između menadžerskih i liderskih poslova ravnatelja i ravnateljica, a regresijskom analizom da je broj smjena u školi statistički značajan prediktor stavova o njihovim menadžerskim i liderskim poslovima. Sukladno prethodnom rezultatu množe se s oprezom zaključiti da ravnatelji u većim školama obavljaju manje menadžerskih i liderskih poslova, vjerojatno zbog veće administrativno-tehničke i stručno-razvojne službe kojoj ravnatelj delegira dio poslova, ovlaštenja i odgovornosti.

planiranje; organiziranje; praćenje i vrednovanje; vođenje i pedagoško vođenje

nije evidentirano

engleski

The prediction of attitudes toward principals managerial and leadership jobs through the number of student, shifts and weekly time work analyses

nije evidentirano

planning; organizing; evaluation; leading and educational leadership

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2013.

127-140

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija, Pedagogija

Poveznice