Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mobilne aplikacije u turizmu (CROSBI ID 51345)

Prilog u knjizi | ostalo

Bevanda, Vanja ; Matošević, Goran Mobilne aplikacije u turizmu // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 1-20

Podaci o odgovornosti

Bevanda, Vanja ; Matošević, Goran

hrvatski

Mobilne aplikacije u turizmu

Turizam je prepoznat kao važan i brzorastući ekonomski sektor, koji generira kvalitetna radna mjesta i uvjete za održivi, “zdravi” razvoj ekonomija diljem svijeta, ali i kao područje pod značajnim utjecajem novih informacijsko- komunikacijskih tehnologija (IKT) ( TOUREG Project, 2009.). Prema istom izvoru, turistički sektor poticaj svojoj inovacijskoj sposobnosti većim dijelom pronalazi u primjeni novih IKT. Osnovna hipoteza rada je da intenzivna primjena mobilnih IKT može doprinijeti stvaranju inovativnih usluga malih i srednjih poduzeća u turizmu. U posljednjim godinama, zabilježen je intenzivni razvoj mobilne tehnologije, osobito na infrastrukturnoj razini, zahvaljujući povećanju brzine prijenosa i bogatstvu sadržaja koji se može razmjenjivati, kao i ponudi cjenovno prihvatljivih uređaja. Turisti su spremni za mobilnu tehnologiju i utvrđene su usluge koje žele koristiti ( Goh, D.H. i ostali, 2010). Cilj rada je istražiti mogućnosti i postojeće primjere primjene mobilne tehnologije, s posebnim osvrtom na primjenu koncepta “proširene stvarnosti”, u turizmu. Regionalne, male i srednje turističke organizacije, ostvarenjem tako postavljenog cilja rada, imaju priliku steći uvid u korisne detalje za strateško planiranje i primjenu mobilne IKT, te time eliminirati jednu od identificiranih prepreka primjene novih tehnologija, odnosno stvoriti preduvjete za samostalno inoviranje turističkih usluga.

Mobilna tehnologija, usluga na temelju lokacije, proširena stvarnost, turizam, inovacije, strateško planiranje, male i srednje turističke organizacije

nije evidentirano

engleski

Mobile applications in tourism

nije evidentirano

Mobile technology, location based service, augmented reality, tourism, innovation, strategic planning, small and medium tourism organizations (SME)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-20.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni trendovi u turizmu

Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2014.

978-953-7498-77-1

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti