Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijska pismenost i informacijsko društvo: kako mediji i masovna komunikacija oblikuju suvremeno društvo (CROSBI ID 385909)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Koljenik, Dragana Medijska pismenost i informacijsko društvo: kako mediji i masovna komunikacija oblikuju suvremeno društvo / Badurina, Boris (mentor); Mičunović, Milijana (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Koljenik, Dragana

Badurina, Boris

Mičunović, Milijana

hrvatski

Medijska pismenost i informacijsko društvo: kako mediji i masovna komunikacija oblikuju suvremeno društvo

Rad je koncipiran u pet glavnih poglavlja unutar kojih se se analizira utjecaj masovne komunikacije i novih medija na suvremeno društvo te važnost medijske pismenosti kao preduvjeta za aktivno sudjelovanje u informacijskom društvu. U prvom dijelu rad donosi pregled službenih stavova i međunarodnih inicijativa o informacijskom društvu i medijskoj pismenosti kao i zakonodavni okvir Republike Hrvatske o medijima i medijskoj kulturi. Drugi dio predstavlja uvod u medije i nove medije kroz prikaz povijesti medija, određivanje i definiciju glavnih pojmova, pregled relevantnih teorija i obilježja novih medija. Treći dio rada obrađuje koncept masovnosti u medijima s naglaskom na televiziju kao tradicionalni masovni medij i pojavu novih medija koji također pokazuju karakteristike masovnosti. Analiza suvremene medijske industrije prikazana je u sljedećem dijelu, a analizira se i sve češća pojava medijske konstrukcije stvarnosti i manipulacije od strane masovnih medija. Zadnji, peti dio, usmjeren je na pojedinca i njegov položaj u suvremenom društvu.

masovna komunikacija; novi mediji; suvremeno društvo; medijska pismenost; informacijsko društvo

nije evidentirano

engleski

Media literacy and information society: how media and mass communication shape modern society

nije evidentirano

mass communication; new media; modern society; media literacy; information society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

13.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti