Medijska pismenost i informacijsko društvo: kako mediji i masovna komunikacija oblikuju suvremeno društvo (CROSBI ID 385909)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Koljenik, Dragana
Badurina, Boris
Mičunović, Milijana
hrvatski
Medijska pismenost i informacijsko društvo: kako mediji i masovna komunikacija oblikuju suvremeno društvo
Rad je koncipiran u pet glavnih poglavlja unutar kojih se se analizira utjecaj masovne komunikacije i novih medija na suvremeno društvo te važnost medijske pismenosti kao preduvjeta za aktivno sudjelovanje u informacijskom društvu. U prvom dijelu rad donosi pregled službenih stavova i međunarodnih inicijativa o informacijskom društvu i medijskoj pismenosti kao i zakonodavni okvir Republike Hrvatske o medijima i medijskoj kulturi. Drugi dio predstavlja uvod u medije i nove medije kroz prikaz povijesti medija, određivanje i definiciju glavnih pojmova, pregled relevantnih teorija i obilježja novih medija. Treći dio rada obrađuje koncept masovnosti u medijima s naglaskom na televiziju kao tradicionalni masovni medij i pojavu novih medija koji također pokazuju karakteristike masovnosti. Analiza suvremene medijske industrije prikazana je u sljedećem dijelu, a analizira se i sve češća pojava medijske konstrukcije stvarnosti i manipulacije od strane masovnih medija. Zadnji, peti dio, usmjeren je na pojedinca i njegov položaj u suvremenom društvu.
masovna komunikacija; novi mediji; suvremeno društvo; medijska pismenost; informacijsko društvo
nije evidentirano
engleski
Media literacy and information society: how media and mass communication shape modern society
nije evidentirano
mass communication; new media; modern society; media literacy; information society
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
13.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek