Provođenje ekološkoga odgoja u predškolskoj ustanovi (CROSBI ID 386100)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Brlečić, Kristina
Bogut, Irella
Užarević, Zvonimir
hrvatski
Provođenje ekološkoga odgoja u predškolskoj ustanovi
Predškolska ustanova, kao što je dječji vrtić, djetetovo je svakodnevno okruženje u kojemu ono razvija brojne vještine, stječe znanja, vrijednosti, navike i uči pravila, a odgojitelji, kroz radno praktične aktivnosti, razgovor i poticajno okruženje, omogućuju djeci prirodan proces učenja. Ugroženost životne okoline dovodi do potrebe razvoja ekološke svijesti još u ranoj životnoj dobi. Kao odgojitelji odgovorni smo za razvijanje svijesti u djece o povezanosti njih samih s prirodnim i proizvedenim okolišem i usađivanje osjetljivosti koja će uroditi zadovoljstvom, ali i omogućiti im da u kasnijoj dobi izgrade jasniji pogled na fenomen života i začuđujuće mogućnosti njegova održavanja. Ovim radom, željela sam istaknuti važnost ranoga odgoja i obrazovanja za okoliš jer djeca rane i predškolske dobi često razvijaju emocionalnu privrženost prema onome što je poznato i ugodno, a s obzirom na to da se odgoj i obrazovanje za okoliš usredotočuje na dječje istraživanje i uživanje u svijetu prirode pod vodstvom i u društvu odrasle osobe kojoj je do toga stalo, vidljivo je zašto je uloga odgojitelja u tom procesu izuzetno važna.
ekološka osviještenost; predškolska ustanova; ekološki odgoj; odgoj i obrazovanje za okoliš
nije evidentirano
engleski
Implementation of ecological education at preschool
nije evidentirano
environmental awareness; preschool institution; ecological upbringing; environmental education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
13.03.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek