Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višekriterijski model za vrednovanje visokoškolskih nastavnika po AHP metodi (CROSBI ID 611828)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gregov, Zrinka ; Hunjak, Tihomir Višekriterijski model za vrednovanje visokoškolskih nastavnika po AHP metodi // Menadžment : znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova = Management : scientific and professional conference with international participation, conference proceedings / Barilović, Z. ; Jurina, M, ; Morović, V. et al. (ur.). Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom janosti, 2014. str. 935-946

Podaci o odgovornosti

Gregov, Zrinka ; Hunjak, Tihomir

hrvatski

Višekriterijski model za vrednovanje visokoškolskih nastavnika po AHP metodi

Kod upravljanja ljudskim potencijalima na visokoškolskim institucijama javlja se problem nedovoljne objektivnosti i transparentnosti vrednovanja nastavnika. Svrha istraživanja je izrada višekriterijskog modela za vrednovanje visokoškolskih nastavnika kojim bi se poboljšalo i olakšalo donošenje odluka u domeni upravljanja ljudskim potencijalima. Postavljena su dva cilja istraživanja: 1) iz misije i strategijskih ciljeva samog visokog učilišta razviti kriterije za zapošljavanje nastavnika koji će odabranom strategijom najbolje ostvariti ciljeve i misiju i 2) razviti objektivan, transparentan i svima razumljiv model za ocjenjivanje rada nastavnika kako bi se osigurala njihova motiviranost, kvaliteta, konkurentnost i održivost sustava. Istraživanje je provedeno pregledom znanstvene i stručne literature, strateških dokumeanta EU, zakonskog okvira visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj te odabranih standarda kvalitete i kriterija vanjskog vrednovanja. Za izradu modela korištene su metode strateškog planiranja i AHP metoda za višekriterijsko odlučivanje (analitički hijerarhijski proces). Konstruiran je jednostavan i razumljiv model: 5 glavnih kategorija kriterija i 5 potkriterija koji se ocjenjuju ocjenom 1-5. Glavni kriteriji su: 1) nastava, 2) znanstveno-istraživački rad, 3) stručni rad u gospodarstvu, 4) upravljačke službe na visokom učilištu i 5) služenje društvenoj zajednici. Relativne težine kriterija određivane su na temelju razdiobe radnog vremena sadašnje situacije na veleučilištima (nastava 75%), veleučilišnog standarda (nastava 50%) i sveučilišnog standarda (nastava 40%). Za izračun prioriteta i provođenje analize osjetljivosti modela korišten je software Expert Choice. Model je uspješno testiran na Veleučilištu VERN u Zagrebu. Na primjeru ovog modela svako visoko učilište može izraditi vlastiti model.

visokoškolski nastavnici ; vrednovanje ; selekcija ; ocjenjivanje ; AHP metoda

nije evidentirano

engleski

A multi-criteria model for higher education faculty members’ evaluation using AHP method

nije evidentirano

HEI ; faculty members ; selection ; evaluation ; AHP method

nije evidentirano

Podaci o prilogu

935-946.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Menadžment : znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova = Management : scientific and professional conference with international participation, conference proceedings

Barilović, Z. ; Jurina, M, ; Morović, V. ; Popović, G. ; Šimurina, M.

Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom janosti

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Menadžment : znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem = Management : scientific and professional conference with international participation

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Pedagogija

Poveznice