Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima (CROSBI ID 386143)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Hanžek, Maja
Tomiša, Mario
hrvatski
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima
U ovom radu definirali su se pojmovi marka i brand. Povijest nastanka marke i njihov razvoj do današnjih dana mijenjao se sukladno tržišnim uvjetima, načinu života i razvoju tehnologije. Marke su važne za potrošače i organizacije, a u ovom radu se prikazalo koje su to vrijednosti te su se objasnile strategije upravljanja markama. Sastavni dio svake marke je dizajn pa se detaljno prikazala uloga dizajna i vizualnog identiteta kod kreiranja marke. Za promociju marke bitna je ispravna komunikacija i marketinška strategija. Marka mora ponuditi čistu i jasnu poruku potrošaču te steći lojalnost potrošača.
brand ; dizajn ; komunikacija ; vizualni identitet ; upravljanje
nije evidentirano
engleski
Modern communication and brand management
nije evidentirano
brand ; design ; communication ; visual identity ; management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
23.01.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin