Kurikulumske odrednice interkulturalnog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 51565)
Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Iva
hrvatski
Kurikulumske odrednice interkulturalnog odgoja i obrazovanja
Razvoj suvremenog demokratskog društva temelji se prije svega na znanju i kompetencijama potrebnim za suživot u multikulturalnoj zajednici. Osnovna zadaća svake nacionalne obrazovne politike trebala bi biti kvalitetno obrazovanje uzimajući u obzir gospodarske, tehnološke, kulturne i znanstvene promjene. Nove promjene u hrvatskom odgojno- obrazovnom sustavu prate svjetske, posebice europske smjernice unapređenja odgoja i obrazovanja, međutim implikacije takvog koncepta odgoja i obrazovanja nisu sasvim evidentne u neposrednoj pedagoškoj interkulturalnoj praksi. Razvoj interkulturalnih kompetencija jedan je od temeljnih odgojno-obrazovnih ciljeva u Nacionalnom okvirnom kurikulumu za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjojškolsko obrazovanje. Međutim, smještajući interkulturalne sadržaje u područje građanskog odgoja i obrazovanja kao međupredmetne teme ili u sadržaje fakultativnih predmeta nije dostatno da se taj cilj i ostvari. U ovom se radu želi istaknuti neposredna važnost kurikuluma u izgradnji suvremenog interkulturalnog društva i prikazati nedostatke u trenutnom kurikulumski koncipiranom interkulturalnom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj.
interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalni kurikulum, interkulturalne kompetencje, interkulturalna zajednica
nije evidentirano
engleski
Curriculum determinants of intercultural education
nije evidentirano
intercultural education, intercultural curriculum, intercultural competences, intercultural society
nije evidentirano
Podaci o prilogu
339-347.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
2014.
978-9958-16-023-3