Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulumske odrednice interkulturalnog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 51565)

Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija

Ivanković, Iva Kurikulumske odrednice interkulturalnog odgoja i obrazovanja // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica et al. (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 339-347

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Iva

hrvatski

Kurikulumske odrednice interkulturalnog odgoja i obrazovanja

Razvoj suvremenog demokratskog društva temelji se prije svega na znanju i kompetencijama potrebnim za suživot u multikulturalnoj zajednici. Osnovna zadaća svake nacionalne obrazovne politike trebala bi biti kvalitetno obrazovanje uzimajući u obzir gospodarske, tehnološke, kulturne i znanstvene promjene. Nove promjene u hrvatskom odgojno- obrazovnom sustavu prate svjetske, posebice europske smjernice unapređenja odgoja i obrazovanja, međutim implikacije takvog koncepta odgoja i obrazovanja nisu sasvim evidentne u neposrednoj pedagoškoj interkulturalnoj praksi. Razvoj interkulturalnih kompetencija jedan je od temeljnih odgojno-obrazovnih ciljeva u Nacionalnom okvirnom kurikulumu za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjojškolsko obrazovanje. Međutim, smještajući interkulturalne sadržaje u područje građanskog odgoja i obrazovanja kao međupredmetne teme ili u sadržaje fakultativnih predmeta nije dostatno da se taj cilj i ostvari. U ovom se radu želi istaknuti neposredna važnost kurikuluma u izgradnji suvremenog interkulturalnog društva i prikazati nedostatke u trenutnom kurikulumski koncipiranom interkulturalnom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj.

interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalni kurikulum, interkulturalne kompetencje, interkulturalna zajednica

nije evidentirano

engleski

Curriculum determinants of intercultural education

nije evidentirano

intercultural education, intercultural curriculum, intercultural competences, intercultural society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

339-347.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija, obrazovanje i nastava

Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

2014.

978-9958-16-023-3

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija