Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda (CROSBI ID 386256)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Torbarina Nataša
Mandić, Lidija
hrvatski
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda
Boje su sastavni dio neverbalne komunikacije. Oduvijek ih koristimo kako bismo njima pokazali što osjećamo. Ljudi različito reagiraju na određene boje. Izazivaju različita raspoloţenja i ponašanja. U ovom diplomskom radu je napravljen redizajn etikete tradicionalnog proizvoda, s ciljem prihvaćanja novog dizajna od strane svih dobnih skupina. U radu su se analizirali subjektivni osjećaji viđenja boja u odnosu na podlogu kod potencijalnih potrošača. Provedena su istraţivanja utjecaja boja prikazanih na monitoru i otisnute na etiketi, kako bi se utvrdio utjecaj medija. Boje koje se nalaze na etiketi proizvoda povezane su i s popratnom ambalaţom (konkretno, oblik i izgled boce s odabirom boja). Cilj ovog rada jest ukazati na vaţnost boja koje komuniciraju preko dizajna proizvoda do određenog kupca. Potrošači akumuliraju znanja i iskustva o proizvodu i njegovim obiljeţljima. Zbog toga bi ih nešto nesvakidašnje i neuobičajeno za takav proizvod moglo prije privući. Napravljen je redizajn etikete za maslinovo ulje.
Boja; Dizajn; Marketing
nije evidentirano
engleski
The use of color in graphic product redesign
nije evidentirano
Color; Design; Marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
24.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagre