Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda (CROSBI ID 386256)

Ocjenski rad | diplomski rad

Torbarina Nataša Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda / Mandić, Lidija (mentor); Zagre, Grafički fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Torbarina Nataša

Mandić, Lidija

hrvatski

Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda

Boje su sastavni dio neverbalne komunikacije. Oduvijek ih koristimo kako bismo njima pokazali što osjećamo. Ljudi različito reagiraju na određene boje. Izazivaju različita raspoloţenja i ponašanja. U ovom diplomskom radu je napravljen redizajn etikete tradicionalnog proizvoda, s ciljem prihvaćanja novog dizajna od strane svih dobnih skupina. U radu su se analizirali subjektivni osjećaji viđenja boja u odnosu na podlogu kod potencijalnih potrošača. Provedena su istraţivanja utjecaja boja prikazanih na monitoru i otisnute na etiketi, kako bi se utvrdio utjecaj medija. Boje koje se nalaze na etiketi proizvoda povezane su i s popratnom ambalaţom (konkretno, oblik i izgled boce s odabirom boja). Cilj ovog rada jest ukazati na vaţnost boja koje komuniciraju preko dizajna proizvoda do određenog kupca. Potrošači akumuliraju znanja i iskustva o proizvodu i njegovim obiljeţljima. Zbog toga bi ih nešto nesvakidašnje i neuobičajeno za takav proizvod moglo prije privući. Napravljen je redizajn etikete za maslinovo ulje.

Boja; Dizajn; Marketing

nije evidentirano

engleski

The use of color in graphic product redesign

nije evidentirano

Color; Design; Marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

24.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagre

Povezanost rada

Grafička tehnologija