Odnosi s javnostima u poduzećima koja se bave održavanjem koristeći outsourcing model (CROSBI ID 612660)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lacković, Zlatko ; Lacković, Krešimir
hrvatski
Odnosi s javnostima u poduzećima koja se bave održavanjem koristeći outsourcing model
Članak obrađuje mogućnosti i potrebe uvođenja aktivnosti odnosa s javnostima u poduzetništvo koje organizira održavanje po modelu outsourcinga. U ovom slučaju posebno se analizira održavanje u tehničkim sustavima. Kompleksni tehnički sustavi su osobito osjetljivi na učinkovitost održavanja koje provodi trajno odabrani vanjski partner. Obzirom na prirodu ovih aktivnosti potrebna je intenzivna suradnja korisnika i pružatelja usluga održavanja. Zbog toga je potrebno definirati osnovni model odnosa s javnostima kao i privremene i trajne strateške aktivnosti.
Održavanje; odnosi s javnostima; tehnički sustavi; učinkovitost
nije evidentirano
engleski
PUBLIC RELATIONS OF THE COMPANIES PROVIDING MAINTENANCE SERVICES BASED ON THE OUTSOURCING MODEL
nije evidentirano
Maintenance; Public relations; Technical systems; efficiency
nije evidentirano
Podaci o prilogu
515-522.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i tehnologija 2014. - dr. Juraj Plenković
Daria Mustić
Zagreb:
978-953-6226-27-6
Podaci o skupu
XXI. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković
predavanje
28.06.2014-30.06.2014
Opatija, Hrvatska