Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tehnološki razvoj tenisa (CROSBI ID 612756)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Hublin, Tomislav ; Breslauer, Nenad ; Blažičević, Marija Tehnološki razvoj tenisa // Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta / dr.sc. Nevenka Breslauer, prof.v.š. (ur.). Čakovec, 2014. str. 203-206

Podaci o odgovornosti

Hublin, Tomislav ; Breslauer, Nenad ; Blažičević, Marija

hrvatski

Tehnološki razvoj tenisa

Tehnologija u sportu predstavlja određena sredstva kojima se pomaže ljudima, odnosno sportašima da postignu ciljeve vezane uz neki sport ili sportsku aktivnost. Natjecateljski karakter i ekonomska ulaganja vezana uz sport dovode do toga da se pokušava unaprijediti praktički svaki segment sporta ne bi li se postigli bolji sportski ili ekonomski rezultati. Upravo je tehnološki razvoj najviše utjecao na promjene koje se događaju u sportu u posljednjih dvadesetak godina. Prije svega, unapređuju se sportska oprema i rekviziti, tehnologija za praćenje natjecanja te se razvija sportska dijagnostika i medicina. U radu će se prikazati razvoj teniskih rekvizita i opreme koja se koristi na natjecanjima te trendovi koji će obilježiti budućnost tenisa.

tenis; sportski rekviziti; tehnologija

nije evidentirano

engleski

Technological development of tennis

nije evidentirano

tennis; sports equipment; technology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-206.

2014.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-56303-8-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta

dr.sc. Nevenka Breslauer, prof.v.š.

Čakovec:

Podaci o skupu

3.međunarodna konferencija menadžment turizma i sporta

predavanje

10.04.2014-11.04.2014

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija