Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica (CROSBI ID 207243)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Segetlija, Zdenko Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica // Suvremena trgovina (Zagreb), 39 (2014), 2; 30-33

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica

U radu se najprije obrađuju pojam i vrste trgovačkih marki, te daju napomene o njihovom razvoju u procesima koncentracije u trgovini. Potom se analiziraju funkcije trgovačkih marki i njihova uloga u marketinškim miksovima proizvodnih i maloprodajnih kompanija, da bi se došlo do njihove uloge u stvaranju tipova maloprodajnih poslovnih jedinica. Osim toga, analizira se važnost trgovačkih marki za proizvodne kompanije i za održivi razvoj, te važnost trgovačkih marki u pojedinim nacionalnim gospodarstvima. Važnost se trgovačkih marki ocjenjuje temeljem porasta udjela prometa trgovačkih marki u ukupnoj maloprodaji. Ovaj je porast u dužem vremenskom razdoblju povezan s ukupnim gospodarskim rastom pojedine zemlje, jer postoji povezanost između udjela trgovačkih marki u maloprodajnom prometu i dostignute razine koncentracije u maloprodaji u pojedinim zemljama. Nadalje, zbog mogućnosti zloupotrebe boljeg tržišnog položaja velikih maloprodajnih lanaca u odnosu na proizvodne kompanije, naglašava se potreba boljeg reguliranja tržišnih odnosa od strane država. U predvidivim budućim kretanjima razvijat će se tzv. mrežne marke koje će voditi pojedine kompanije koje će djelovati kao virtualne kompanije.

trgovačka marka (privatna marka); maloprodajni miks; tip maloprodajne poslovne jedinice; mrežna marka

nije evidentirano

engleski

Retail Brands and Types of Retail Business Units

nije evidentirano

retail brand; (privat label); retail mix; typ of retail business unit; network brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39 (2)

2014.

30-33

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija