Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ (CROSBI ID 51732)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lisak, Natalija ; Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.). Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-98

Podaci o odgovornosti

Lisak, Natalija ; Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea

hrvatski

Rezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“

Ovo je istraživanje bilo usmjereno na dobivanje uvida u razredno ozračje (temeljem percipirane kompetencije učitelja za ulogu učitelja i razine njihove tolerancije), u samopoimanje učenika i razinu njihove tolerancije prema različitosti, kao i u zadovoljstvo učenika druženjem u školi, te u obiteljsko ozračje (temeljem percipirane kompetencije za roditeljsku ulogu i tolerancije roditelja, kao i sociodemografska obilježja roditelja), a u svrhu organiziranja i provedbe podrške edukacijskom uključivanju djece s teškoćama u tri eksperimentalne redovne osnovne škole u gradu Zagrebu. Dobivanjem uvida u značajke školske i obiteljske sredine koje određuju položaj i kvalitetu života djece s teškoćama u redovnom sustavu osnovnoškolskog obrazovanja, željelo se djelovati na potrebne promjene u tim sustavima s ciljem uklanjanja prepreka inkluzivnom obrazovanju. Rečeno je u skladu sa socijalnim modelom pristupa invaliditetu, koji naglašava društvenu odgovornost za nastanak invaliditeta, zbog načina na koji su osobe društveno izolirane i isključene iz potpunog sudjelovanja u društvu (Shakespeare i Watson, 2002). Na temelju rezultata provedenih istraživanja o položaju učenika s teškoćama u neposrednoj okolini te utvrđene važnosti čimbenika te okoline, na prevladavanje prepreka za edukacijsko uključivanje, opisanih u prethodnim poglavljima, definiran je cilj projekta: izraditi i primijeniti eksperimentalni model - Program „Tolerancijom do škole za sve“. On je obuhvatio tri pojedinačna programa: Program za vršnjake, Program za nastavnike (učitelje), Program za roditelje te Program poticanja asertivnog ponašanja učenika u osnovnoj školi. Svi su oni usmjereni na prevladavanje prepreka unutar najbliže socijalne okoline učenika.

program, edukacijsko uključivanje, učenici s teškoćama

nije evidentirano

engleski

The Results of the Project "Intervention Programs and some Environmental Factors of Educational Inclusion"

nije evidentirano

program, educational inclusion, students with disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

86-98.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana

Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM

2014.

978-953-98972-3-7

Povezanost rada

Pedagogija