Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj (CROSBI ID 208105)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Demonja, Damir ; Gredičak, Tatjana Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, XIII (2014), 25; 112-128

Podaci o odgovornosti

Demonja, Damir ; Gredičak, Tatjana

hrvatski

Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj

Primjena marketinga u svim sferama gospodarskog i društvenog života u razvijenim zemljama danas je nezaobilazna. U Hrvatskoj je takva primjena marketinga, a to znači i marketing orijentacija društva, još uvijek budućnost kojoj se teži. U središtu društvene koncepcije marketinga potrebe su određenog segmenta potrošača kao i potrebe čitavog društva. To, konkretno, znači da treba voditi računa o nužnosti očuvanja karakteristika turističke destinacije u sociološkom, kulturološkom i ekološkom smislu. Budući razvoj kulturnog turizma, i turizma općenito, nezamisliv je bez takvog razmišljanja i pristupa, i u tome leži njegov opstanak i daljnji razvoj. Za kreiranje koncepcije turističkog razvoja na nižim prostornim razinama bitno je temeljito proučavanje i utvrđivanje mogućnosti turističkih svojstava, karakteristika i turističkih vrijednosti, te prihvatnih mogućnosti svih prirodnih i društvenih resursa koji će zadovoljiti određene potrebe turista. U ovom članku dat će se kratki pregled i kritički osvrt na postignuća razvoja kulturnog turizma u Hrvatskoj, analizirat će se, i primjerima dobre prakse, predstaviti učinkovito marketinško upravljanje razvojem turističkog proizvoda u kontinentalnom dijelu Republike Hrvatske, kao i prijedlog smjernica za razvoj marketinga kulturnog turizma u Hrvatskoj.

Marketing; razvoj; kulturni turizam; turistički proizvod; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The role of marketing in the development of cultural tourism in Croatia

nije evidentirano

Marketing; development; cultural tourism; tourism product; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XIII (25)

2014.

112-128

objavljeno

1333-5286

Povezanost rada

Ekonomija, Etnologija i antropologija

Poveznice
Indeksiranost