Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke (CROSBI ID 775231)
Druge vrste radova | izvještaj
Podaci o odgovornosti
Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Rajković, Monika ; Rukavina, Izvor ; )
hrvatski
Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke
Hrvatska je prije gotovo četvrt stoljeća ustavno konstituirana kao demokracija, čime je dospjela u krug zemalja uređenih na vrijednostima i načelima međunarodno priznatih ljudskih prava i sloboda, jednakosti, vladavine prava i pluralizma. Nositelji tih promjena bili su njezini građani, no izvan toga je njihov politički utjecaj i osjećaj političke učinkovitosti bio i ostao slab. Stalno oscilirajući između jačanja Hrvatske kao etničke i kao građanske nacije-države (Smith 1991), hrvatske su političke elite jednostavno zanemarile činjenicu da demokratska konsolidacija, razvoj i stabilizacija društva i države danas ne ovise samo o uspostavi demokratskih političkih institucija nego o tome u kojoj je mjeri njihovo djelovanje usklađeno s političkom kulturom građana...
građanski odgoj i obrazovanje; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum: Conclusions and Recommendations
nije evidentirano
Citizenship Education; Curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb
2014.
nije evidentirano
objavljeno