Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke (CROSBI ID 775231)

Druge vrste radova | izvještaj

Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Rajković, Monika ; Rukavina, Izvor ; ) Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke // Zagreb. 2014.

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Rajković, Monika ; Rukavina, Izvor ; )

hrvatski

Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke

Hrvatska je prije gotovo četvrt stoljeća ustavno konstituirana kao demokracija, čime je dospjela u krug zemalja uređenih na vrijednostima i načelima međunarodno priznatih ljudskih prava i sloboda, jednakosti, vladavine prava i pluralizma. Nositelji tih promjena bili su njezini građani, no izvan toga je njihov politički utjecaj i osjećaj političke učinkovitosti bio i ostao slab. Stalno oscilirajući između jačanja Hrvatske kao etničke i kao građanske nacije-države (Smith 1991), hrvatske su političke elite jednostavno zanemarile činjenicu da demokratska konsolidacija, razvoj i stabilizacija društva i države danas ne ovise samo o uspostavi demokratskih političkih institucija nego o tome u kojoj je mjeri njihovo djelovanje usklađeno s političkom kulturom građana...

građanski odgoj i obrazovanje; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum: Conclusions and Recommendations

nije evidentirano

Citizenship Education; Curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice