Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Smjernice istraživačkog rada u kineziološkoj edukaciji (CROSBI ID 51878)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Neljak, Boris ; Milanović, Dragan ; Novak, Dario ; Petrić, Vilko Smjernice istraživačkog rada u kineziološkoj edukaciji // Metodike u suvremenom odgojno - obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 148-161

Podaci o odgovornosti

Neljak, Boris ; Milanović, Dragan ; Novak, Dario ; Petrić, Vilko

hrvatski

Smjernice istraživačkog rada u kineziološkoj edukaciji

Osnovni je cilj ovoga rada istaknuti značaj kvalitetnog definiranja smjernica istraživanja kao izvorišta izrade strategije i metodologije znanstvenog rada u Kineziološkoj edukaciji. Prikazane su samo značajnije smjernice istraživačkog rada temeljem znanstvenih ekspertiza određenog broja recentnih znanstvenih radova. Naime, Kineziološka edukacija sadrži više znanstveno-nastavnih disciplina (Kineziološka metodika u predškolskom odgoju, Kineziološka metodika u osnovnom školstvu…) i vrlo opsežno primijenjeno odgojno-obrazovno područje (Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje) te je gotovo nemoguće sve obuhvatiti u jednom znanstvenom članku. Ozbiljniji napredak Kineziološke edukacije kao znanstvene grane može se postići isključivo čvršćim povezivanjem s drugim znanstvenim područjima i poljima. Na takav način stječu se raznorodne interdisciplinarne spoznaje koje pružaju nove spoznaje o procesima promjena koje su sukladne obilježja učenika 21. stoljeća. Učenika koji kao odrasla osoba, sustavno iz generacije u generaciju, postaje gotovo presudni čimbenik razvitka društva i nositelj opstanka ljudskog roda. Transfer novih znanstvenih spoznaja iz kineziološke edukacije uz njihovu kvalitetnu primjena u tjelesnom i zdravstvenom području daje utemeljeni smisao ovom odgojno-obrazovnom području. U strateškim razmatranjima oblikovanja kineziološkog istraživačkog prostora već sada treba uzeti u obzir potrebu da se domaćim istraživačkim kapacitetima osiguraju europski uvjeti rada i razvoja koji će ih učiniti ravnopravnim u kompetitivnom međunarodnom nadmetanju. Samo će na takav način domaće znanstvene institucije i istraživači moći biti uspješni u poticanju i jačanju istraživačkog i s njim povezanog obrazovnog prostora te istraživačke infrastrukture. Isključivo će djela najviše znanstvene izvrsnosti bit prepoznata kao opravdana za daljnju suradnju, ulaganja financijskih sredstava te osiguranje opstojnosti tjelesne i zdravstvene kulture u školskim sustavima.

kineziološka edukacija, smjernice istraživanja, metodika, disciplinarne i interdisciplinarne spoznaje, obilježja učenika.

nije evidentirano

engleski

Scientific Research Approaches in Kinesiological Education

nije evidentirano

kinesiological education, research guidelines, methodics, disciplinary and interdisciplinary knowledge, characteristics of pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

148-161.

objavljeno

Podaci o knjizi

Metodike u suvremenom odgojno - obrazovnom sustavu

Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka

Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske

2013.

978-953-96308-0-3

Povezanost rada

Kineziologija