Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studij novinarstva. Digitalni kurikulum za digitalno novinarstvo (CROSBI ID 208926)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Perišin, Tena ; Mlačić, Petra Studij novinarstva. Digitalni kurikulum za digitalno novinarstvo // Medijska istraživanja, 20 (2014), 1; 25-45

Podaci o odgovornosti

Perišin, Tena ; Mlačić, Petra

hrvatski

Studij novinarstva. Digitalni kurikulum za digitalno novinarstvo

Ovaj rad bavi se studijem novnarstva na visokoškolskim obrazovnim institucijama u SAD, Europi i Hrvatskoj te prilagođenošću visokoškolskih obrazovnih institucija promjenama u sferi digitalnih medija i stanju na medijskom tržištu. Na istraživačku agendu postavljaju se pitanja – u kakvom su odnosu tehnološke inovacije i profesionalne transformacije s kurikulumima temeljem kojih studenti dobivaju putokaz i pripremu za „stvarni“ svijet profesionalnog rada, te što korisno mogu domaće institucije naučiti od iskustva u Americi i dijelu zapadne Europe. U uvjetima stalnih promjena, novih trendova u stvarnom novinarskom svijetu, promjena koje se zbivaju preko noći potreban je konstantni napor da se ne padne kao kolateralna žrtva napretka nego da se prilagodi promjena, da ih se sustigne i preživi. Pitanje je koliko su novinari u svemu tome prepušteni sebi samima, a koliko se obrazovne institucije trude sustavno preuzeti ulogu putokaza, što bi im po vokaciji i bio zadatak. Dok medijske kuće na različite načine primjenjuju konvergenciju, fakulteti imaju priliku eksperimentirati s inovativnim projektima kojima, za razliku od medijskog biznisa, profit neće biti u prvom planu. Pružaju li fakulteti danas istinske kompetencije dostatne barem za siguran početak? Bi li bilo dobro ujednačiti očekivane ishode učenja barem na hrvatskim visokoobrazovnim institucijama ili se stvari trebaju prepustiti autonomnoj odluci svakog pojedinog sveučilišta, te kakva je situacija, kada je o tome riječ, izvan Hrvatske? Ovaj znanstveni rad pokušaj je sistematiziranja iskustava na uglednim europskim i američkim fakultetima koji obrazuju buduće novinare, te usporedba nastavnih programa novinarstva s onima u Hrvatskoj. Na primjerima pokazujemo na koji način je moguće kombinirati praksu i teoriju, profesionalce i znanstvenike, te se pripremiti se za medijsko tržište rada.

digitalno novinarstvo ; fakultet ; obrazovanje ; konvergencija ; digitalni mediji

nije evidentirano

engleski

Journalism Studies. Digital curriculum for Digital Journalism

nije evidentirano

digital journalism ; faculty ; education ; convergence ; digital media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (1)

2014.

25-45

objavljeno

1330-6928

1846-6605

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost