Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poremećaj slušne pažnje i vidne percepcije djevojčice s cerebralnim oštećenjem (CROSBI ID 390136)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lilek, Jelena Poremećaj slušne pažnje i vidne percepcije djevojčice s cerebralnim oštećenjem / Mildner, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Lilek, Jelena

Mildner, Vesna

hrvatski

Poremećaj slušne pažnje i vidne percepcije djevojčice s cerebralnim oštećenjem

U ovom radu prikazat ću uredan razvoj djeteta osnovnoškolske dobi te poremećaj vidne i slušne pažnje djeteta s cerebralnim oštećenjem koje uslijed oštećenja ima posebne odgojno-obrazovne potrebe, te prikazati slučaj djevojčice s kojom sam kao asistent u nastavi radila 2, 5 godine. Uredan razvoj djeteta u dobi od 8 do 10 godina prikazan je kroz različita razvojna područja s naglaskom na razvoj govora. Govor kod djeteta počinje njegovim rođenjem i prvim krikom, preko plača, gugutanja, brbljanja do prve riječi koja se pojavljuje otprilike sa završetkom prve godine života, sve do usvajanja svih glasova u dobi od oko 5, 5 godina. Razvoj govora je bitan i za slušnu pažnju i za vidnu percepciju a kroz praćenje usvajanja ovih vještina mogu se preduhitriti kasnije teškoće. U slučaju koji je predmet ovog rada, govorno-jezični poremećaji i teškoće u čitanju i pisanju, te slušna pažnja i vidna percepcija, su posljedice cerebralnog oštećenja. Djevojčica čiji se primjer navodi, integrirana je u redovni nastavni program i kao njezin asistent provodila sam terapiju kako bih joj olakšala praćenje nastavnog programa i ublažavanje teškoća nastalih cerebralnim oštećenjem. Današnji hrvatski školski sustav je stvorio preduvjete za uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama što je temeljeno na pozitivnim zakonskim propisima i pratećim dokumentima a podrazumijeva suvremeni pristup učenicima s posebnim obrazovnim potrebama kroz suradnički rad i uvođenje raznolikih sadržaja, individualizaciju odgojno obrazovnog rada, osposobljenost učitelja, osiguranje dodatne podrške primjenom rehabilitacijskih programa, uključivanje osposobljenih asistenata i sl.

slušna pažnja; vidna percepcija; poremećaj pažnje; fonološka svjesnost

nije evidentirano

engleski

Auditory processing and visual perception disorders in a girl with cerebral disorder

nije evidentirano

auditory processing disorders; visual perception; attention deficit disorder; phonological awareness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

05.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija