Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga (CROSBI ID 390306)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Gabaj, Martina
Tomiša, Mario
hrvatski
Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga
Marketing i oglašavanje neizbježne su sastavnice ljudske zajednice i društvenog života. Budući da društveni napredak zahtjeva sve veće napore u marketinškom svijetu, oglašivači su primorani stvarati nove kanale komunikacije s potencijalnim potrošačkim tijelom. Prenatrpani konvencionalni mediji više ne pružaju dovoljnu slobodu za kreativnost i privlačenje pažnje, stoga se fokus poslovanja oslanja na gerilske metode oglašavanja. Nekonvencionalnost, originalnost, zabava, efekt iznenađenja, interakcija i sama reklamna poruka, skladno oblikovani u grafičko rješenje imaju zadaću kreirati snažnu poruku koja će privući pažnju javnosti, ostaviti snažan dojam i potaknuti ljude na ponovno odobravanje reklama. Osim razrade teorijskog dijela gerila marketinga i njegove poveznice s grafičkim dizajnom provedeno je istraživanje na odabranom uzorku građana o novom načinu oglašavanja. Analizirao se stav prema reklamama, percepcija gerilskih poruka u gradu Koprivnici i samo poimanje drugačijeg načina oglašavanja od onoga na koji su ljudi navikli.
gerila marketing ; oglašavanje ; dizajn ; poruka ; kreativnost
nije evidentirano
engleski
The impact of design on the efficiency of guerrilla marketing
nije evidentirano
guerilla marketing ; advertising ; design ; message ; creativity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
16.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin