Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja (CROSBI ID 390393)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelušić, Boris Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Jelušić, Boris

Jelenc, Lara

hrvatski

Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja

U radu se analiziraju pojmovi kao što su unaprijeđenje prodaje, oglašavanje te njihov utjecaj na proces odlučivanja o kupnji osiguranja.

Oglašavanje; prodaja; proces odlučivanja o kupnji

nije evidentirano

engleski

The impact of promotional Techniques on Insurance Buying

nije evidentirano

Advertising; sales; buying decision-making process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija