Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika (CROSBI ID 390449)

Ocjenski rad | diplomski rad

Klarin, Blanka Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika / Jasmina Ivšac Pavliša ; Sanja Šimleša (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2014

Podaci o odgovornosti

Klarin, Blanka

Jasmina Ivšac Pavliša ; Sanja Šimleša

hrvatski

Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika

Dijagnostika poremećaja iz autističnog spektra težak je i iscrpljujući proces osobito kad nisu dostupni svi potrebni materijali. U posljednjih nekoliko godina sve veći se napredak događa u dijagnostici ovih poremećaja, što zbog boljih dijagnostičkih kriterija, što zbog novih dijagnostičkih i probirnih instrumenata koji se razvijaju. Jedna takva ljestvica probira bila je u fokusu ovog istraživačkog rada. Ljestvica probira za visokofuncionirajući autizam (SAASIHFS) kanadski je materijal koji se koristi kao dio probira za visokofunkcionirajućeg autizma kojeg stručnjaci još teže dijagnosticiraju s obzirom na blaže simptome. U ovom je istraživanju SAASI-HFS primijenjen na populaciji djece urednog razvoja koja pohađaju niže razrede osnovne škole. Uz to, napravljen je i sociometrijski test, odnosno ispitan socijalni status svakog djeteta u grupi te su prikupljeni podaci o akademskom uspjehu svakog učenika. Rezultati ukazuju da postoji povezanost između socijalnog statusa učenika i socijalnog razumijevanja. Ovo je bio pretkorak u standardizaciji ovog materijala za primjenu u Hrvatskoj.

probir; poremećaji iz autističnog spektra; visokofunkcionirajući autizam; sociometrija; akademski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Pilot use of School-Age Autism Screenig Inventory for High Functioning Students

nije evidentirano

screening; ASD; high-functioning autism; sociometry; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija